>

لیڈی ڈاکٹر کی پہلی محبت کی کہانی

لیڈی ڈاکٹر کی پہلی محبت کی کہانی


لیڈی ڈاکٹر کی پہلی محبت کی کہانی


ڈاکٹر بننے کے بعد شادی کا انتظار شروع ہو گیا۔ لیکن میرے والدین کو شادی کی تجویز پسند نہیں آئی۔ نتیجتاً عمر میں کمی آنے لگی۔ پھر ایک دن جب میں ہسپتال سے واپس آیا تو دیکھا کہ ایک نوجوان اپنی موٹرسائیکل ہمارے گھر کے سامنے کھڑا کر رہا ہے جیسے کسی کا انتظار کر رہا ہو۔


پھر ہمیشہ کی طرح میں نے اسے روزانہ اپنی موٹرسائیکل پر واپس آتے دیکھا۔ ہمارا گھر شہر کے مہنگے ترین حصے میں ہونے کی وجہ سے موٹر سائیکلیں کم ہی نظر آتی تھیں۔ نوجوان غریب ہونے کے باوجود بہت اچھا لگ رہا تھا۔ وہ اکثر سر جھکائے بیٹھا رہتا تھا اور صرف ایک لمحے کے لیے دیکھتا تھا جب میں گھر میں داخل ہوتا تھا۔ لیکن وہ کون ہے؟ اور وہ کیا چاہتا ہے؟


پہلے تو مجھے اسے اس طرح دیکھ کر غصہ آیا لیکن ساتھ ہی مجھے خوشی ہوئی کہ کوئی میرا انتظار کر رہا ہے۔ جب بھی میں نے اسے بائیک پر بیٹھتے دیکھا میرا دل دھڑکنے لگا۔ اوہ خدا کیا وجہ ہے کہ مجھے اس سے پیار ہو گیا۔


جوانی میں میری ایک ہی خواہش تھی کہ بڑھاپے سے پہلے شادی کرلوں اور رشتہ داروں اور پڑوسیوں جیسی ہر قسم کی پریشانیوں سے آزاد رہوں۔ ستم ظریفی یہ ہے کہ نوجوان کی پرانی موٹرسائیکل نے اس کی غربت کا مظاہرہ کیا، لیکن جو کچھ بھی ہوا، وہ بد اخلاق ہے۔ جیسے جیسے دن گزرتے گئے مجھے یقین ہونے لگا کہ وہ نوجوان مجھ سے پیار کرتا ہے۔ پھر وہ میرے آنے سے پہلے میری طرف آتا ہے اور جب میں گھر جاتا ہوں تو گھنٹوں کھڑا رہتا ہے۔ لیکن وہ میرے والد کو منگنی کے لیے کیوں نہیں کہتا؟


کیا اسے ڈر ہے کہ میرے والد اسے رد کر دیں گے کیونکہ وہ ہماری حیثیت کا نہیں ہے؟ لیکن کوئی فرق نہیں پڑتا، دولت اللہ کے فضل سے ہے، آج اس کی موٹرسائیکل پرانی ہے، تو شاید کل اس کے دن بدل جائیں۔ اگر وہ مجھ سے محبت کرتا ہے، جس کا وہ انتظار کر رہا ہے، تو حیثیت کا فرق کوئی مسئلہ نہیں ہے۔ میں غربت میں بھی اسے قبول کرتا ہوں۔ تقریباً ایک ماہ ہو گیا ہے، لیکن نوجوانوں نے کچھ نہیں کیا۔ میں مزید انتظار نہیں کر سکتا تھا۔ وہ مجھ سے بات کیوں نہیں کر رہا؟ وہ میرا دروازہ کیوں نہیں کھٹکھٹاتا اور میرے والد سے میرا رشتہ کیوں نہیں پوچھتا؟


آخر ایک دن میں بڑی ہمت سے اس کے پاس گیا۔ میرا دل دھڑکنے لگا۔ جب میں نے اسے پہلی بار قریب سے دیکھا تو وہ خوبصورت نہیں تھی، لیکن اس سے کوئی فرق نہیں پڑا۔ ہمیشہ کی طرح وہ سر جھکائے اور گود میں ہاتھ رکھے موٹر سائیکل پر بیٹھا تھا۔ اس نے مجھے ہلکا سا چونکا اور سر اٹھایا۔ میں نے پوچھا آپ ہمارے گھر کے سامنے گھنٹوں کیوں کھڑے رہتے ہیں؟ اس نے سادگی سے جواب دیا:


بہن، کیونکہ آپ کے پاس وائی فائی پاس ورڈ نہیں ہے۔


Post a Comment

0 Comments