>

محبت کرنے میں کبھی دیر نہ کریں ایک لڑکی کی محبت کی کہانی

محبت کرنے میں کبھی دیر نہ کریں ایک لڑکی کی محبت کی کہانی 

محبت کرنے میں کبھی دیر نہ کریں ایک لڑکی کی محبت کی کہانی


اس کی شادی 40 سال کی عمر میں ہوئی۔


اس کے گھر والے ہنس پڑے۔ آنٹی شارلٹ اور انکل مائیک خاص طور پر ہنسے کیونکہ وہ خوش نہیں تھے۔ کسی نہ کسی طرح، آنٹی شارلٹ نے اپنی دلہن کی بھانجی کو "بلایا"، جس نے آنٹی شارلٹ کو اپنے انکل مائیک کو یہ کہتے ہوئے سنا کہ اتنی چھوٹی عمر میں شادی کرنا اس کی تیسری شادی تھی۔ اور چار شادیاں کیں۔ بعض اوقات آپ کی بھانجی کو اس عمر میں بچے بھی نہیں ہونے چاہئیں! آپ انکل مائیک کا جواب سن سکتے ہیں کہ محبت نے لوگوں کو ایسا کیا ہے، جس سے انہیں عظمت کا وہم ملتا ہے جو تقریباً ہمیشہ مایوسی میں ختم ہوتا ہے۔ وہ جانتا تھا کہ درد محبت ہو سکتا ہے۔ اس نے شادی کو ایک ٹھوس سال دیا۔ اس سے پہلے کہ وہ یہ جانتی، ایلن نے کال کی، "ایک سال؟" اور فون کمرے میں پھینک دیا۔ لیکن ایلن جانتا تھا۔ وہ جانتی تھی کہ وہ 40 سال کی تھی اور وہ جانتی تھی کہ وہ ایرک کو چاہتی ہے کیونکہ وہ اسے، اس کا دماغ، اس کا جسم اور اس کی روح چاہتا ہے۔ اگر آپ جانتے ہیں کہ آپ جانتے ہیں، کیا آپ نہیں جانتے؟ ایلن کو یہ بھی معلوم تھا کہ اس کی خالہ اور چچا نے محبت کی وجہ سے کئی بار قسمت آزمائی، کوئی فائدہ نہیں ہوا۔ ایلن زندگی کے بارے میں اس کے بدصورت انداز سے پریشان نہیں ہو سکتا تھا، جس میں اس نے مشورہ دینے کا فیصلہ کیا۔




چنانچہ اس نے ایرک سے مکمل شادی کی۔ اس کے لباس کی کوئی قیمت نہیں تھی: ٹرین ایک خوبصورت، لمبی، لیس اپ تھیلی تھی جو اسے ملنے والے سب سے بڑے اور مضبوط ترین سفید لباس کے ساتھ منسلک تھی۔ دن کا اچھا ڈرامہ: تقریب اور استقبالیہ شادی کے لیے ان کے انتظار کے وقت سے میل کھاتا ہے۔ اس نے شیمپین ڈالا اور رات بھر اپنے پیارے کے ساتھ رقص کیا۔ وہ سنڈریلا تھی، وہ اس کا شہزادہ تھا، اور وہ اس کی گیند تھی۔




ایک سال بعد، ایرک نے اسے ہوائی اڈے پر چھوڑ دیا، یہ سوچ کر کہ وہ اس سے اس کی سالگرہ کے سفر پر ملیں گی۔ اس نے ابھی اس سے پوچھا تھا کہ کیا اسے یاد ہے کہ جب وہ کام کے بعد اس سے ملی تھی تو اس نے اپنے گھر کی لائٹس بند کر دی تھیں۔ یہی وجہ ہے کہ وہ زیادہ سے زیادہ ایسی لڑائیاں دیکھتے رہے۔ یہ اس قسم کی لڑائی تھی جس نے اسے حیرت میں ڈال دیا کہ اگر وہ ایک ساتھ خوش ہوں گے تو کیا وہ کبھی ایک ساتھ خوش ہوں گے۔ اس نے کہا کہ وہ ناراض ہے اور ہمیشہ شکایت کرتی ہے۔ وہ اس کے کسی کام سے مطمئن کیوں نہیں ہو سکتی؟ اس نے کہا کہ وہ اس سے کسی بات پر بات نہیں کر سکتی۔ جب اس نے کہا کہ وہ نہیں کر سکتا تو اس نے سوچا کہ اس کا مطلب سفر کرنا ہے۔ لیکن جب اس نے کہا کہ وہ اب ایسا نہیں کر سکتا، کہ وہ ان کی شادی کا دکھاوا نہیں کر سکتا جو اسے کرنا چاہیے تھا، تو اسے احساس ہوا کہ اس کے چچا کی پیشین گوئی درست تھی۔




ایرک کو چیزوں کو گھر سے باہر منتقل کرنے میں ایک مہینہ، طلاق کے لیے فائل کرنے میں ایک مہینہ اور اپنی نئی گرل فرینڈ کی تشہیر کرنے میں ایک دن لگا۔ ایلن کو اپنے باتھ روم سے باہر نکلنے، اپنے بالوں کو سیدھا کرنے اور سالانہ باربی کیو کے لیے خاندان سے ملنے کا بندوبست کرنے میں مزید نو ماہ گزر چکے تھے۔ اس کے گھر والوں نے ہمیشہ کی طرح اسے گلے لگایا، لیکن اس سال، Bless Her Heart extra کے بعد، ہر کوئی سب کے لیے بہت زیادہ نکلا۔ ایلن اپنی کار کی طرف سٹارٹ کرتا ہے اور فرار کا راستہ ڈھونڈتا ہے، جو اس کی رائے میں، خاندان کے درمیان ہونے والے "خوفناک" مقابلوں سے نکلتا ہے جب اس کی خالہ شارلٹ اسے روکتی ہے۔




"آپ بالکل کہاں جا رہے ہیں، ایلن؟ کیا آپ پہلے ہی جا رہے ہیں؟" اس نے سختی سے پوچھا.




"تم نے اپنا دل اس شخص کے ساتھ چھوڑ دیا جس سے تم نے شادی کی تھی۔" آنٹی شارلٹ نے پراعتماد نظروں سے بات ختم کی۔



"کیا... نہیں... نہیں میڈم۔ میں آج یہ نہیں کر رہی ہوں۔" ایلن نے اپنی خالہ سے بدتمیزی کی۔


"سنو بچے۔ محبت میں پڑنے میں کوئی شرم کی بات نہیں ہے۔ خدا جانتا ہے کہ میں نے بہت بار کوشش کی ہے۔” آنٹی شارلٹ نے ایلن کا بازو پکڑ کر کہا۔





"جانے دو بچے۔ میں تمہیں جانے نہیں دوں گا۔ تمہاری ماں مجھے نہیں چاہتی۔" آنٹی شارلٹ نے ایلن کو اپنی طرف کھینچ لیا۔ "زندگی منصفانہ نہیں ہے، محبت یقینی طور پر نہیں ہے. جب مجھے پتہ چلا کہ آپ زندگی میں اتنی دیر سے محبت کرنے کا یہ موقع لے رہے ہیں، مجھے یہ معلوم ہوا۔ میں نے یہ چار بار شادی میں اور اس سے زیادہ کیا ہے۔ یہ جا سکتا ہے۔ اس نے مجھے بدل دیا۔ یہ میری آخری برائی تھی کیونکہ اس نے مجھے چھوڑ دیا۔


"لیکن آنٹی شارلٹ، وہ مر چکا ہے۔" ایلان نے خالہ سے منہ موڑ لیا۔ "یہ ایک جیسا نہیں ہے."

"اوہ، لیکن یہ ہے. میں اس آدمی سے اتنا ہی پیار کرتا ہوں جتنا آپ اس آدمی سے پیار کرتے ہیں۔ اس سے کوئی فرق نہیں پڑتا کیونکہ یہ موت ہے۔” اس نے اسے طوالت سے سمجھایا۔ "میں اب بھی اس سے اسی طرح پیار کرتا ہوں جس طرح تم اب بھی اس سے پیار کرتے ہو۔ میں اس کے ساتھ نہیں رہ سکتا جیسے تم اس کے ساتھ نہیں ہو سکتے۔


"تو تم شادی سے پہلے وہ باتیں کیوں کہتے رہتے ہو جو تم نے فون پر کہی تھی؟ میں بڑی عمر میں شادی کر رہی ہوں اور بچوں کی بات کر رہی ہوں؟” ایلن نے اپنے آنسو پونچھتے ہوئے کہا۔


"کیا تم نے سنا؟ اوہ، ایلن..." آنٹی شارلٹ پیچھے ہٹ گئی۔


"یقینا میں نے کیا..." ایلن نے کہا اور اس کے ساتھ اندر چلا گیا۔

"ٹھیک ہے، اس کی وجہ یہ ہے کہ میں نے اپنی بیٹی کی پرورش آپ کے علم سے باہر کی ہے۔ کاش میں آپ کو ان تمام مواقعوں کے بارے میں بتا سکتا ہوں جن سے میں محبت کرتا ہوں، جب بھی آپ کے انکل مائیک اور آپ کی والدہ کو میری مدد ملی، آپ ہیں... میں آپ کی حفاظت کرنا چاہتی تھی..." آنٹی شارلٹ کو یاد آتے ہی پیچھے ہٹ گئی، اس نے خود کو اس سے بچا لیا۔ بولتے ہوئے، جسمانی طور پر اس کا منہ اپنے ہاتھ میں پکڑتے ہوئے، محسوس کرتے ہوئے کہ اس کے جذبات اس کے گلے سے چپک گئے ہیں۔

ایلن واپس اپنی خالہ کے پاس گیا اور اسے گلے لگا لیا۔ "معاف کیجئے گا خالہ، مجھے معلوم نہیں تھا..."

"میں جانتا ہوں تم نہیں جانتے۔ میرا مطلب ہے کہ آپ ایسا کیسے کر سکتے ہیں۔ لیکن پلیز میرے لیے کچھ کرو، ایلن۔


"وہ کیا ہے؟ میرا مطلب ہے میں آپ کے لیے کیا کر سکتی ہوں آنٹی شارلٹ؟" ایلن نے اپنے آنسو پونچھے۔


"محبت کبھی نہ چھوڑو، ایلن۔ محبت کو کبھی ترک نہ کریں۔ آنٹی شارلٹ نے کہا اور اپنی بھانجی کو گلے لگا لیا۔

Post a Comment

0 Comments