>

Love Story In Urdu Romantic Love Story 2021

ہندی رومانوی محبت کی کہانی 2020 میں محبت کی کہانی






Love Story In Urdu Romantic Love Story 2021




 مجھے آج بھی وہ دن یاد ہے جب میں نے اسے پہلی بار دیکھا تھا۔ وہ اس دن بہت پیاری لگ رہی تھی۔ وہ کہتے ہیں نہیں ، پہلی نظر میں محبت ، میرے ساتھ ایسا ہی ہوا۔ اس کے سنہرے بال ہوا میں لہرا رہے تھے اور اس کی مسکراہٹ بالکل قاتلانہ تھی۔ اوہ سوری یار ، میں اس کا نام بتانا بھول گیا۔ میری پیاری کا نام علیشا ہے۔ میں علیشا سے B.Tech 1st سال میں ملا۔ یہ کلاس کا پہلا دن تھا اور تمام طلباء کمرے میں آچکے تھے۔

کلاس شروع ہونے کے 10 منٹ بعد علیشا کی انٹری ہوئی۔ تمام لڑکے اس کی طرف دیکھ رہے تھے۔ میں اپنے بینچ پر اکیلی بیٹھی تھی اور پھر علیشا آئی اور میرے پاس بیٹھ گئی۔ میں اندر بہت خوش محسوس کر رہا تھا۔ لیکن میں نے اس سے بات کرنے کی ہمت نہیں کی۔ تھوڑی دیر کے بعد علیشا نے مجھے بتایا کہ تم کون سا پرفیوم لے کر آئے ہو ، پھر میں نے کہا کہ میں نام نہیں جانتا ، جو بھی ملے گا میں لگاؤں گا۔ وہ ہنسنے لگی اور کہا کہ یہ ایک اچھا پرفیوم ہے۔ میں نے اس کا شکریہ ادا کیا۔

یہ محبت کی کہانی AapKo Rula Degi Aur Mohabbat Karne Pr Majboor Karegi Padne Ke liye Love Story Pr Click Kare

پھر اس نے میرا نام پوچھا۔ میں نے اپنا نام بتایا اور اسی بہانے اس سے اس کا نام پوچھا۔ علیشا اور میں ایک ہی دن اچھے دوست بن گئے۔ اب ہم کلاس میں روزانہ اکٹھے بیٹھتے تھے۔ علیشا اور میں کالج کے باہر بھی دوست بن گئے۔ ایک دن میں نے علیشا موبائل نمبر سے اڑان بھری۔ مانگا اور اس نے دیا۔ میں شروع میں بہت خوفزدہ تھا کہ اگر اسے موبائل نمبر مانگنے میں برا لگا تو میں اسے کیسے راضی کروں ، لیکن ایسا کچھ نہیں ہوا۔

اس کے بعد علیشا اور میں کچھ دیر فون پر بات کرتے تھے۔ 3-4 ماہ کے بعد میں نے علیشا کو پرپوز کیا۔ علیشا نے میری تجویز کا جواب 6 دن کے بعد دیا۔ ہم دونوں کئی بار لڑتے تھے ، لیکن ہم ایک دوسرے کو قائل کرتے تھے۔ یہ چکر 4 سال تک جاری رہا اور پھر بی ٹیک مکمل کرنے کے بعد ہماری شادی ہوئی اور اب شادی کے 4 ماہ بیت گئے علیشا اور میں بہت خوش ہوں


گھریلو خاتون اردو کہانی اردو کہانی


Love Story In Urdu Romantic Love Story 2021


12:58 PM پر جھوٹ کے ذریعے پوسٹ کیا گیا۔

میں نے اپنا نام اسلام آباد سے بدل کر گل رکھ دیا۔ میری عمر 27 سال ہے۔ میری شناخت mukhti7997@yahoo.com ہے۔ اسلام آباد اور راولپنڈی ہزارہ اور آزاد کشمیر سے چچی اور ماموں خاص طور پر ایبٹ آباد ، مانسہرہ اور مظفر آباد کا رخ کر سکتے ہیں اگر وہ حقیقی جنس کی سائنس کا تجربہ کرنے میں دلچسپی رکھتے ہیں۔

6 فٹ لمبے گہرے رنگ کے ساتھ بہت اچھا لگتا ہے۔ یہ ایک بہنوئی کی کہانی ہے۔ اس کا نام ثانیہ ہے۔ وہ 25 ہے۔ صاف رنگ ، 5 ، 4 اونچائیوں کے ساتھ۔ اچھا 36/25/36 کے ظالم کی حیثیت سے۔ اگر اس کے ایک طرف چھاتی ہوتی تو دوسری طرف اس کا گنڈولا ، برا زاہدون ، عابدون اس کی ٹوبہ تورنی ، درمیانے کولہے کے سائز پر مجبور کر سکتا تھا۔ پھر مجھے یہ کہنے پر کیا مجبور کیا؟ میں نے ایک سیل فون شاپ دیکھی ، ایک دن وو شاپ فی اور کہا کہ کے یو ایس سیل فون سیل فون سے ایس ایم ایس نہیں بھیجتا ، میں نے کیا کو ایک غلط میسج نمبر دیا تھا ، میں نے اسے ٹھیک کیا ، اس نے مجھے بتایا کہ میرے پاس اس کا نمبر ہونا چاہیے چیک کیرو ہمیں اپنا موبائل نمبر پی ایم ایس یوکے موبائل بھیجیں صرف یوسکا فون نائٹ آیا موبائل پی ای اور ٹاک شو ہو رہا ہے اور اپنا تعارف کروائیں ہم نے 4 گھنٹے رات بات کی اور میں اسے سیکس کے بارے میں لایا اور اس نے کہا کہ اس کا شوہر برطانیہ میں ہے اور وہ اس کے ساتھ گھر پر رہتی ہے ساس اس نے مجھے گھر جانے کو کہا لیکن میری ساس کی طبیعت ٹھیک نہیں تھی اور وہ گولیاں لینے پر راضی ہو گئی تو میں نے مان لیا۔

میں رات 11 بجے اس کے گھر گیا ، اس نے کہا کہ مجھے تھوڑی دیر کے لیے پاسپورٹ دو ، لیکن میرا انتظار کرو ، پھر میں تمہیں بتاؤں گا۔

1 گھنٹے کے بعد وہ آیا ، وہ دروازے سے اندر داخل ہوا ، وہ ابھی ہوش میں آیا ، وہ رو رہا تھا ، وہ رو رہا تھا ، وہ کسی (فرشتے) سے بات کر رہا تھا جو آسمان سے زمین پر اترا ہے ، ہم دنگ رہ گئے صرف الفا ، یہ کے سی یوسکی کی خوبصورتی ہے ، حروف تہجی کا خوبصورت اظہار: کیرن ، ڈو جیسی آنکھیں ، کمر کی لمبائی کالے بال ، گلابی گال ، گلابی لبلبے کے ہونٹ ، سرخ چہرہ ، تعلیم یافتہ اور منتخب شدہ ، وہ ایک خوبصورتی تھی۔

کہاں دیکھ رہے ہو؟ اس نے مجھے چوما ، ٹیب جیکر نے مجھے باہر نکالا اور میرے ہوختیار نے اسے اپنی گود میں کھینچ لیا اور پیشانی پر بوسہ دیا ، پھر اس نے مجھے سخت بوسہ دیا اور سخت کیا ، ہم نے 10 منٹ تک قاریب کیا ہم دونوں نے ایک دوجے سی راے میں یوسکی کو چوما آنکھیں دیکھو ، یوسکی نے نوسی کو چوما ، ہم نے ایک دوسرے کے گال پر بوسہ دیا ، پھر ایک دوسرے کے ہونٹوں پر بوسہ دیا ، پھر اس نے صرف اپنے ہونٹوں کو چھونے سے اپنے پیاروں کے ہونٹ کھولے اور اس نے ہمیں چوما۔ اس نے اپنے ہونٹوں کو چاٹنا شروع کر دیا اور انہیں چاٹنے لگا اور اس نے اپنی زبان میرے منہ میں پھنسا دی اور اس نے میری زبان چاٹنا شروع کر دی ، اس میں اور مجھ میں کیا فرق ہے؟ اس نے اس کے کولہوں پر ہاتھ رکھا اور اس کے ہاتھ اس کے کولہوں پر منتقل ہوئے۔ فی لی اور اس کے ناخن اس کے کولہوں ، امریکی کولہوں اور پیٹ کو آہستہ سے مارتے ہیں۔ میں نے چار بار شروع کیا ، واہ ، کیا عجیب اور ٹھنڈا مشروب ہے ، بے عیب مشروبات ، ہم کھڑے کھڑے تھے ، وہ رومانوی دودھ تھا ، میں نے آہستہ آہستہ وہسکی قمیض اتار دی ، واہ ، کیا منظر ہے ، دو گول ، میری پیاری ماں میں نے سوچا دنیا کا خوش ترین آدمی تھا ،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،، ،،،،،،،،،،،، اس کا ٹینگن میرے ناخنوں کے ساتھ وہ اپنے ہاتھ سے اس سوراخ پر کیسے گیا جسے وہ چاہتا تھا اور شور مچانے والا کلچر ملا؟

میں نے اس کے پیٹ کے بٹن پر بوسہ دیا اور اس کی شلوار استعمال کرنا شروع کی ، اب اس نے اپنی شلوار ، چولی اور قمیض قالین کو چوما۔

اب سنٹرل بز کے پاس آیا اور اسے اپنی بہنوں کے ساتھ لے گیا اور اسے وحشیانہ طور پر چومنا شروع کر دیا اور اس کی دو ٹانگیں اس کے لیے کھول دیں اور اس کی دو ٹانگوں کے درمیان میرا ٹینجینٹ میں نے اسے ایک گانا دیا اور اسے میری قمیض کا چہرہ دیا اور لن نے اپنی شلوار اتار دی ، اب ہم دونوں قدرتی کپڑوں میں ہیں۔

Post a Comment

0 Comments