>

لڑکی لڑکے سے پہلی بار ملنی کی کہانی

لڑکی لڑکے سے ملتی ہے۔


لڑکی لڑکے سے ملتی ہے۔

یہ کوئی راز نہیں ہے کہ مجھے جوڑوں کے ساتھ کام کرنا پسند ہے۔ جوڑوں سے ملاقات کے بارے میں میرا ایک پسندیدہ حصہ ان کی محبت کی کہانی سننا ہے! میں نے ایک ہی چیز کو دو بار کبھی نہیں سنا ہے اور جوش و خروش سننا اور ایک دوسرے کے لئے ان کی محبت کو محسوس کرنا ہمیشہ مزہ آتا ہے۔ مجھے رومانوی کامیڈی بھی پسند ہے۔ اور ہال مارک کرسمس فلمیں۔ اور میں کچھ بھی تسلیم نہیں کروں گا، لیکن میں نے سنا ہے کہ نکولس اسپارکس کو محبت کی کہانیوں کے بارے میں ایک یا دو چیزیں معلوم ہیں۔ میں مذاق کر رہا ہوں، "دی نوٹ بک" میری ہر وقت کی پسندیدہ فلموں میں سے ایک ہے!




ٹھیک ہے، لیکن حقیقی زندگی کی محبت کی کہانیاں میری ہر وقت کی پسندیدہ ہیں۔ میرا مطلب ہے کہ وہ حقیقی ہیں! اور سچی محبت اب تک کی سب سے خوش کن ہے! تو مجھے یہ خیال آیا۔




میں ایک حقیقی انسان ہوں۔ اور میں محبت میں ہوں اور یہ سب کہیں سے شروع ہوا۔ تو کیوں نہ میری محبت کی کہانی شیئر کریں؟! شروع سے آخر تک سب۔












میں ٹینیسی کے ایک درمیانے درجے کے قصبے میں پلا بڑھا ہوں (ایک چیز کافی ہے)۔ اپنے اسکول کے دنوں میں میں نے اپنی زندگی کے لیے ایک منصوبہ بنایا۔ گریجویٹ. BYU پر جائیں (جیسے میری ماں نے کیا تھا)۔ داخلہ ڈیزائنر بنیں۔ یا اساتذہ یا سماجی کارکن۔ شادی کرنا جب آپ کے بچے ہوں تو ہمیشہ خوش رہیں










یہ ایک اچھا منصوبہ تھا! ایک دن میں بیدار ہوا اور فیصلہ کیا کہ میں BYU نہیں جانا چاہتا۔ میں قسم کھاتا ہوں کہ یہ اچانک تھا۔ اور مجھے ابھی تک نہیں معلوم کہ میں نے اچانک یہ فیصلہ کیوں کر لیا! شاید اس وقت میرے بوائے فرینڈ کا BYU جانے کا کوئی ارادہ نہیں تھا۔ لیکن پھر بھی میں نے اسے قبول نہیں کیا۔ میں وہ لڑکی نہیں بنوں گی جو کسی لڑکے کی پیروی کرتی ہے۔ تو کسی وقت میں نے فیصلہ کیا کہ میں نے اپنا ارادہ بدلنے کی اصل وجہ یہ تھی کہ میں وہاں جانے والے بہت سے لوگوں کو جانتا تھا اور میں ایسی جگہ جانا چاہتا تھا جہاں میں روحوں کو نہیں جانتا تھا۔







بیس یونٹ داخل کریں۔ کہانی کا یہ حصہ اس بات کا ثبوت ہے کہ والدین کتنے شرمیلی اور ذہین ہو سکتے ہیں۔ یہ بہت پریشان کن ہے۔ میرے والد نے مجھ سے ہر قسم کے سوالات پوچھنا شروع کر دیے کہ میں کالج میں واقعی کیا چاہتا تھا - جس کے میرے خیال میں میرے پاس بہت اچھے جواب تھے - اور پھر انھوں نے مجھے وہ سب کچھ بتانا شروع کیا جو انھیں لگتا تھا کہ یہ کالج ہے۔ مجھے ایک اچھا خیال تھا۔ میں اچھے موڈ میں رہا ہوگا کیونکہ مجھے یاد ہے کہ اس کی باتوں میں سے اکثر سے اتفاق کرتا ہوں۔ جب ہمیں اپنی خواہش کا احساس ہوا تو ہم نے ہر طرف دماغی طوفان شروع کر دیا۔ اور یاد ہے میرے باپ کے منہ سے کیا نکلا؟ "کیلیفورنیا کے بارے میں کیا ہے؟" جبڑے کا ایموجی شامل کریں (یہ واقعی ایک چیز ہونی چاہئے)۔ ام ہاں پلیز! کیا یہ آپشن ہے؟ ,










میرے والد کی کہانی کا ورژن قدرے مختلف ہے۔ اپنی بیٹی کو ایک ہائی اسکول کے پیارے کے ساتھ دیکھ کر اس نے اچانک فیصلہ کیا کہ وہ نہ چھوڑے، وہ جانتا تھا کہ اسے بڑی بندوقیں لانی ہیں۔ اور اس کی تعریف کرنی ہوگی کہ جب میں نے کیلیفورنیا کے بارے میں سنا تو میں فوراً وہاں پہنچ گیا۔ لیکن محفوظ ہونے کے لیے، کیلیفورنیا کے کئی کالجوں میں جانا شاید ایک اچھا خیال تھا۔ یہی ہے اور معجزانہ طور پر، میں نے UC سانتا باربرا میں شمولیت اختیار کی، جو میری پہلی پسند تھی۔ کالج کا بہترین کیمپس جو آپ نے کبھی نہیں دیکھا ہوگا۔



تو میں اکیلا تھا۔ میں ایک روح کو نہیں جانتا تھا۔ اور میرے پاس ایک نیا منصوبہ تھا: ساحل سمندر پر زیادہ سے زیادہ وقت گزاریں اور پھر بھی اپنی کلاس پاس کریں۔ (میرے والد سے پوچھیں کہ یہ کیسے نکلا!) مواصلات کے سربراہ. گریجویٹ. کیلیفورنیا میں واقعی ایک بہترین نوکری تلاش کریں۔ شادی کرو، بچے پیدا کرو




میرے نئے پروجیکٹ نے میرے پرانے کو مکمل طور پر بدل دیا ہے۔




میں نے ساحل سمندر پر کافی وقت گزارا ہے۔ اور کلاس (ہاہاہا، میں کس سے مذاق کر رہا ہوں)۔ اور ستمبر میں ایک ہفتے کے آخر میں وہ ہنٹنگٹن بیچ پر اپنے بہترین دوست کے ساتھ رقص کر رہے تھے۔ ہم نے اپنے اچھے دوست سکاٹ سے ملنے کا منصوبہ بنایا، جو تمام گرمیوں میں ملک سے باہر رہا تھا۔ اور ہم ان دوسرے پیارے لوگوں سے چند ہفتے پہلے ملے تھے۔ بنیادی طور پر ہمارے پاس اختیارات تھے۔




ہمیں بہت کم معلوم تھا کہ سکاٹ اچھا نہیں کر رہا تھا اور وہ سنجیدگی سے ہمیں باہر نکالنے پر غور کر رہا تھا۔ یہاں تک کہ اسے اپنے دوست جیسی کا فون آیا جس میں پوچھا گیا کہ کیا اس کا کوئی سانتا باربرا دوست باہر جانا پسند کرے گا۔ جب اسکاٹ نے ذکر کیا کہ میرا بوائے فرینڈ اور میں ڈانس میں ہوں گے، جیسی اسکاٹ کو یقین دلاتی ہے کہ وہ اتنا بیمار نہیں ہے اور اسے چھوڑنے کی ضرورت ہے۔ بظاہر اس نے سانتا باربرا لڑکیوں کے بارے میں اچھی باتیں سنی ہوں گی۔




اس دوران آپ میرے دوست اور مجھے رقص کرتے دیکھ سکتے ہیں۔ دیر. اور جب وہ ہمیں اندر جانے کے لیے ادائیگی کرنے کی پیشکش کرتی ہے۔ جس پر ہم اسے لے جاتے ہیں اور پھر ان پیارے لڑکوں کو ڈھونڈنے کے لیے چھوڑ دیتے ہیں۔ یقیناً ہم شرمندہ نہیں تھے۔ ہماری مایوسی کے لیے، یہ پیارے لوگ تھوڑے سے ٹوٹے ہوئے تھے۔ سکاٹ اور جیسی نے بھی ایسا ہی محسوس کیا ہوگا، لیکن اس طرح ہم سب ڈیل ٹیکو میں ختم ہوئے۔ اور چکن کا بہترین حصہ ڈیل ٹیکو میں نرم ٹیکوز ہیں۔ اور اس لڑکی کو کھانا پسند ہے۔




اور اس آدمی نے مجھے ایک ٹیکو خریدا۔

Post a Comment

0 Comments