>

غرب لڑکی کی محبت کی کہانی

غرب لڑکی کی محبت کی کہانی 


غرب لڑکی کی محبت کی کہانی


یہ ایک لڑکے اور ایک لڑکی کی کہانی ہے۔ یہ سب کچھ شادی کی تجویز سے شروع ہوا جب لڑکے کے والدین نے اسے لڑکی کے بارے میں بتایا اور لڑکی کے والدین سے رابطہ کیا۔ لڑکے نے سوشل نیٹ ورکس پر لڑکی کے بارے میں مزید دریافت کیا۔


آخر کار اس نے اسے ایک ویب سائٹ پر پایا اور اپنے نیٹ ورک سے لڑکی کے بارے میں ضروری معلومات اکٹھی کیں۔


لڑکی نے اپنے والدین سے لڑکے کے بارے میں بھی سنا۔ دونوں والدین چاہتے تھے کہ لڑکا اور لڑکی انٹرنیٹ پر ایک ساتھ ملیں ، کیونکہ لڑکا اس وقت ہندوستان میں نہیں تھا۔ تو ایک ٹھیک دن وہ ویب کیم کے سامنے ملے اور اپنے خیالات کا تبادلہ کیا ... جیسا کہ ایک عام بحث میں۔


اسی دن ، اسے ایک لڑکے کا فون آیا اور وہ بہت پر اعتماد تھا ، لیکن لڑکی نہیں جانتی تھی کہ کیا کرنا ہے کیونکہ وہ ابھی ذہنی طور پر شادی کے لیے تیار نہیں تھی۔ وہ کسی طرح کال سنبھالنے میں کامیاب ہوئی اور لڑکے سے کہا کہ وہ اسے اپنا وقت دینے کے لیے کچھ وقت دے۔ اس نے اگلے دن بھی اسے بلایا ، لیکن اس نے اسے نظر انداز کرنا شروع کر دیا کیونکہ وہ مثبت کمپن نہیں دینا چاہتی تھی کیونکہ وہ ابھی تیار نہیں تھی۔ لیکن لڑکے نے مختلف سوچا ، یہ منفی تھا اور اپنے والدین کو اس کے بارے میں بتایا۔ لڑکی نے اپنے والدین کو یہ بھی بتایا کہ وہ اس کے بارے میں سوچ سکتی ہے جب لڑکا انڈیا میں ہو۔ 

یہ کچھ عرصے کے لیے باب ختم کرتا ہے۔


لیکن یہ کہانی کا اختتام نہیں ہے ... ابھی بھی کئی موڑ اور موڑ باقی ہیں۔


مجھے ایک کہانی یاد ہے جو میں نے پہلے ایک کتاب میں ایک مرد اور عورت اور ایک اچانک صورت حال کے بارے میں پڑھی تھی۔ میں نے سوچا کہ میں یہ کہانی آپ سب کے ساتھ شیئر کروں۔


عورت مصروف دن سے گھر آتی ہے۔ اس نے اپنے شوہر کے ساتھ اس دن کے بارے میں اپنے جذبات شیئر کیے۔


شیئر کرنا چاہتے ہیں۔


"آپ کو یہ نوکری چھوڑنی ہوگی۔ آپ کو اتنی محنت کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔ کوئی ایسی چیز تلاش کریں جس سے آپ لطف اندوز ہوں ، "حبی کہتے ہیں۔


عورت کہتی ہے ، "لیکن مجھے اپنی نوکری پسند ہے۔ میں نہیں روک سکتا۔ میرے منیجر نے مجھ سے توقع کی ہے کہ میں فوری طور پر ہر چیز کا رخ موڑ لوں۔"


شوہر کہتا ہے ، "اپنے آقا کی بات نہ سنو ، بس وہی کرو جو تم کرتے ہو۔"


عورت کہتی ہے: "میں ہوں! میں یقین نہیں کر سکتی ، میں اپنی خالہ کی خواہش کو مکمل طور پر بھول گئی ہوں۔"


آدمی کہتا ہے ، "آپ بہت زیادہ فکر کرتے ہیں ، اسی لیے آپ ہمیشہ اتنے غمگین رہتے ہیں۔"


عورت غصے سے کہتی ہے ، "میں ہمیشہ اداس نہیں رہتا۔ کیا تم میری بات نہیں سن سکتے؟"

اس گفتگو کے بعد وہ عورت اور بھی مایوس ہو گئی جب وہ مباشرت اور صحبت کی تلاش میں گھر آئی۔ شوہر بھی مایوس تھا اور اسے اندازہ نہیں تھا کہ کیا غلط ہوا ہے۔

شوہر بہت پریشان تھا کہ اس نے اپنے عاشق ، اس کے عاشق کو تکلیف دی جو اس کے ہر قدم پر اس کا خیال رکھتا ہے۔ اسے برا اور غلط اور تکبر محسوس ہوا۔ اس نے بدلنے کی کوشش کی اور بات کی۔

تبدیلی اس وقت آئی جب خاتون دوسرے دن تھک کر گھر آئی۔۔





وہ آدمی ایک گہری سانس لیتا ہے اور کہتا ہے ، "ہاہاہاہا ، مجھے لگتا ہے کہ آپ کا ایک مشکل دن تھا۔ آپ کو اب آرام کرنا چاہیے۔"

شوہر کہتا ہے "ہممممممم۔"


عورت کہتی ہے: "وہ شاید مجھ سے کال کی توقع کر رہی ہے۔ مجھے برا لگتا ہے ..."


شوہر کہتا ہے ، "آپ بہت پیارے انسان ہیں ، یہاں آؤ ، میں تمہیں گلے لگاؤں گا۔"


شوہر اپنی بیوی کو گلے لگاتا ہے اور وہ سکون کی سانس لے کر اس کے بازوؤں میں آرام کرتی ہے۔ پھر وہ کہتی ہے ، "میں تم سے پیار کرتی ہوں۔ تم مجھے بہت خوش کرتی ہو۔ مجھے سمجھنے کے لیے شکریہ اور میں اب بہت بہتر محسوس کرتی ہوں۔"


نہ صرف بیوی بلکہ شوہر نے بھی بہتر محسوس کیا۔ وہ حیران تھا کہ جب اس کی بیوی نے اسے سمجھا تو وہ کتنی خوش تھی۔ .


ہمیشہ اس کہانی کی حوصلہ افزائی کریں ... رشتے کو مضبوط بنانے کا طریقہ سیکھیں اور جتنا ہو سکے پیار اور دیکھ بھال کرنے کی کوشش کریں ....


اب ایک بار پھر بوڑھی لڑکی اور لڑکے کی کہانی سے شروع کرتے ہیں۔

ایک مہینے کے بعد ، لڑکے نے ایک سوشل نیٹ ورکنگ سائٹ پر دوست کی درخواستیں بھیجنا شروع کیں۔ لیکن وہ کسی طرح ناکام ہو گیا کیونکہ لڑکی نے جان بوجھ کر اس کی درخواستوں کو ٹھکرا دیا۔ لیکن اس دوران اس نے لڑکے کے بارے میں کچھ معلومات بھی اکٹھی کیں کیونکہ وہ اس کے بارے میں مزید جاننا چاہتی تھی۔ اور ایک ٹھیک دن اس نے دوستی کی درخواست قبول کر لی ... یہ تھا ، لڑکے کلاؤڈ نو!

پھر اس نے ای میلز کا ایک سلسلہ شروع کیا اور لڑکے نے لڑکی کے آن لائن آنے کا انتظار کیا ، حالانکہ اس کے لیے رات تھی (چونکہ وہ امریکہ میں تھا)۔ ایک دن لڑکا انٹرنیٹ کے مسئلے کی وجہ سے لڑکی سے بات نہیں کر سکا اور آخر کار اس نے اسے فون کیا۔ پھر اس نے کالوں کا ایک سلسلہ شروع کیا ... ایک نہ ختم ہونے والا ... جاری رکھا۔

وہ قریب آئے اور شادی کا فیصلہ کیا۔ اس نے اپنے والدین کو بھی یہی بتایا ، وہ بہت خوش تھے کیونکہ وہ ہمیشہ یہی چاہتے تھے۔

اس طرح جنت میں شادیاں کی جاتی ہیں ...

انہوں نے شادی کی اور اب ایک بہت خوش جوڑے ہیں۔ وہ ایک دوسرے سے بہت پیار کرتے ہیں ...

ہمم ... کیا کہانی ہے؟ کیا آپ لڑکوں اور لڑکیوں کے بارے میں مزید جاننا پسند کریں گے؟

ویسے یہ میری اپنی کہانی ہے۔ بہت شکریہ!

سروسس۔

Post a Comment

0 Comments