>

Hot Grils Ky love Story

Hot Grils Ky love Story


Hot Grils Ky love Story











لیکن آپ سب جانتے ہیں کہ ہمارے معاشرے میں ان میں سے کوئی بھی اتنا آسان نہیں ہے۔ میں نے ہمیشہ سوچا کہ اگر میں کسی سے محبت کرتا ہوں تو وہ مجھے زندگی بھر بلیک میل کریں گے۔ میری عمر 22 سال ہے اور میں ایک جدید خاندان سے تعلق رکھتا ہوں۔ میرا اعداد و شمار 34-29-26 گھاس ..


اب میں آپ کو اپنی زندگی کے خوبصورت ترین واقعے سے متعارف کراتا ہوں .. ایم بی اے کا امتحان جاری ہے ، اس لیے خاندان کے تمام افراد ، والدہ ، والد اور میرا بڑا بھائی اور اس کی بیوی سب چلے گئے ہیں ، ان کی واپسی میں 3 دن بہت دیر ہے ضرورت ہے .


وہ مذہب جس میں گائے گھر میں بہت تنہا محسوس کرتی تھی ، کالونی جو کہ لارک گھڑے پر سرحد پار کرتی تھی ، لیکن مرکزی ڈرائیور۔ میں نے انٹرنیٹ بند کر دیا اور آئی ایس ایس کہانیاں پڑھنا شروع کر دیں۔ پارٹی پارٹی گرم ہوگئی اور میرا دل دھڑکنے لگا کہ کوئی آئے گا اور مجھے چودے گا۔


مین نی نے اسے کپڑے اتارے اور اسے بستر پر اتار دیا۔ اٹنی آدمی ہمارے پالتو جانوروں کی کٹ میں پہنچا .. محبت آنے لگی جب ہمارے کیل ہیری نے میرے جسم کو چھوا اور پورا جسم غائب ہوگیا۔ میں نے پورے LUN کو اپنے ہاتھوں سے نہیں کاٹا۔ ہم کا لنگے کوئی اہمیت کا معاملہ نہیں بن گیا ، لیکن ایک بار کٹ کا منہ ہمارے پاؤں پر رکھ دیا ، لیکن ہم نہیں جانتے تھے کہ میں کیا چاہتا ہوں .. پھر اچانک مجھے مرکزی خیال آیا اور میں فریج اور اس کمرے میں چلا گیا اندر آیا اور کتھا کے پاس بیٹھ گیا اور اسے تھائی مکھن لگایا۔


پھر میں آہستہ آہستہ اپنے گڑھے پر مکھن لگاتا اور کوٹا اوران چاٹ پر لیٹ جاتا۔مجھے بہت مزہ آتا۔ پھر اصل حقیقت یہ ہے کہ کٹہ سی چودویا بننا چاہیے لیکن پھر خوف تھا کہ کوئی جراثیم یا انفیکشن نہیں ہے یا (کوئی بیماری نہیں) نہ ہو مین جئے ... شورو کار دیا کٹہ کی لون نمکین ہو گئی اور تقریبا 7 انچ لمبی تھی .


لیکن میں پھر بھی اسے استعمال کرتا ہوں۔ یہ راستے میں تھا۔ پھر اچانک میرے ذہن میں ایک خیال آیا کہ کنڈوم استعمال کروں یا نہیں۔ میں نے دفا گاڑیوں کے لیے ایک نیا کنڈوم دیکھا۔میں ایک حجام کی شکل میں واپس آیا اور کتھا کے مرغے کو پالنے لگا۔ گیا اب کٹہ کو کوئی معاوضہ نہیں مل رہا تھا ، میری فدی بھی حالت میں تھی۔ آرمی تھی ترا گیلا ہو چوکی تھی ، میں نہیں لے جا رہا ہوں کٹے لگنے کا لن دی حرامی کٹے نے ڈیم اندر ڈالا ...


تو میں گوری اور ڈوگی سٹائل بن گیا میں کوٹہ کی آگ میں کھڑا ہوں اور اس سے فون کرنا شروع کیا۔


میرا تقریبا 20 20 منٹ تک ختنہ ہوا ، کبھی کس پوزیشن میں اور کبھی کس حالت میں۔ روشنی چلی گئی اور سوج گئی .. میں نے ایک کتا بھی دیکھا جو میرے بستر پر پڑا تھا اور میرے جسم کو چاٹ رہا تھا۔ میں بہت حساس تھا ... ضروری تھا ...


اگلے 3 دنوں تک لڑکے کو تربیت دی گئی کہ وہ مجھے جیس کی طرح باقاعدہ پوزیشن پر لڑکے کی طرح کاٹ لے۔


مالک مذہب چلا گیا اور آج کتا میرے لیے پاگل ہے۔ وہ آگے پیچھے جاتا ہے۔ مکھن کی دکانیں اور خشک میوہ جات اس کے کھانے کے لیے استعمال ہوتے ہیں۔


اگلی بار میں آپ کو ایک مختلف کہانی سناؤں گا ، کہ کسی نے ان کی گانڈ کو نہیں لات ماری اور کیٹی کا لنڈ جم گیا تو میری گانڈ میں پھنس گیا۔ یہ ایک بہت ہی عجیب تجربہ تھا ، لیکن میں آپ کو اس کے بارے میں مزید بعد میں بتاؤں گا۔

Post a Comment

0 Comments