>

یہ ایک لڑکے اور ایک لڑکی کی محبت کی کہانی ہے۔

  یہ ایک لڑکے اور ایک لڑکی کی محبت کی کہانی ہے۔

یہ ایک لڑکے اور ایک لڑکی کی محبت کی کہانی ہے۔








ایک لڑکا ایک لڑکی سے بہت پیار کرتا تھا ، لیکن لڑکی نے اس سے محبت نہیں کی ، بلکہ سوچا کہ لڑکا اس کا بہترین دوست ہے۔ لڑکے نے ہمیشہ اس سے محبت کرنے اور اس کے جذبات کا خیال رکھنے کی کوشش کی ، جب وہ دوسرے لڑکے کی پرواہ کرتا تھا تو لڑکے کو تکلیف یا حسد محسوس ہوتا تھا۔ پہلے تو اس نے لڑکی کے ساتھ بدتمیزی کی ، دوسرے لڑکوں سے بات نہ کرو کیونکہ مجھے تکلیف ہوئی۔ یہ لڑکی کی غلطی نہیں تھی کیونکہ وہ اسے اپنا بوائے فرینڈ سمجھتی تھی ، اس سے زیادہ کچھ نہیں۔ لیکن اس لڑکے کے معاملے میں ایک خرابی ہے کیونکہ وہ خود کو اپنی گرل فرینڈ سمجھتا تھا۔ ہر روز لڑکا اسے تکلیف دیتا تھا اور اسے دوسروں سے بات کرنے اور نظر انداز کرنے پر ڈانٹتا تھا۔ لیکن یہ لڑکے کی غلطی تھی ، کیونکہ اس کے پاس کافی مال تھا۔

ایک دن لڑکی نے لڑکے سے پوچھا۔

لڑکی: تم مجھ پر اتنے طاقتور کیوں ہو؟ میں تمہاری گرل فرینڈ یا تمہاری بیوی نہیں ہوں تو تمہیں کسی دوسرے لڑکے سے بات کرنے پر رشک کیوں آتا ہے؟


لڑکا: میں معذرت چاہتا ہوں ، میں آپ کو تکلیف نہیں دینا چاہتا ، لیکن میں آپ کے بارے میں کچھ ایسا محسوس کرتا ہوں جس کا میں اظہار نہیں کر سکتا۔


لڑکی: میں جانتا ہوں کہ آپ میرے بارے میں کیسا محسوس کرتے ہیں ، میں یہ بھی جانتا ہوں کہ آپ کیوں حسد کرتے ہیں۔


لڑکا: (مسکراتے ہوئے) کیا میں تمہیں کچھ بتا سکتا ہوں؟


لڑکی: نہیں ایسا مت کرو ، میں تمہارے لیے محسوس نہیں کرتا کہ تم میرے لیے کیسا محسوس کرتے ہو۔


لڑکا: براہ کرم مجھے بتائیں کہ میرا دل آپ کے لیے کیا محسوس کرتا ہے۔

لڑکی: تم اپنے آپ کو تکلیف دینے کی کوشش کیوں کر رہے ہو؟ میں جانتا ہوں کہ اگر آپ نے "نہیں" کہا تو آپ کو بہت دکھ ہوگا۔


لڑکا: (میری آنکھوں میں آنسو) مجھے تکلیف نہیں ہوگی ... لیکن براہ کرم مجھے کم از کم ایک بار تجویز کریں۔

لڑکی: نہیں ، بالکل نہیںلڑکا: میں تمہیں کھونا نہیں چاہتا ... میں ہمیشہ کے لیے تمہارے ساتھ رہنا چاہتا ہوں۔

لڑکی: ٹھیک ہے ہم دوست ہیں اور میں وعدہ کرتا ہوں کہ ہمیشہ آپ کے ساتھ رہوں گا۔

لڑکا: (اپنے آنسو روتے ہوئے) ٹھیک ہے۔


پھر کچھ دنوں بعد لڑکے کو نوکری کی تلاش میں جانا پڑا - لڑکی کے ساتھ ایک فون کال کے ذریعے - اس نے خدا سے اس کی آخری مبارکباد مانگی - آخر کار ، کبھی کبھی کال لڑکی سے جڑ جاتی ہے -


کور: ہیلو۔

لڑکا: ہیلو کیسی ہو؟

لڑکی: میں ٹھیک ہوں ، آپ کیسے ہیں اور گھر پر کیسے ہیں؟


لڑکا: اسے یہاں چھوڑ دو۔ میرے پاس بہت کم وقت ہے اور میں آپ کو کچھ بتانا چاہتا ہوں۔

لڑکی: کیا؟


لڑکا: میں تم سے پیار کرتا ہوں ہاں میں تم سے پیار کرتا ہوں۔ میں تمہارے بغیر نہیں رہ سکتا ، تم میری شہزادی ہو جسے میں کھونا نہیں چاہتا۔


لڑکی: (مجھے لڑکے کا نقطہ نظر آتا ہے) آپ نے ایسا کیوں کہا؟ میں جانتا ہوں کہ میں کیا ہوں میں اتنا خوبصورت نہیں ہوں میں کبھی کبھی آپ کے لیے سخت الفاظ استعمال کرتا ہوں میں آپ سے بات کرتا ہوں۔


میں آپ کی عزت نہیں کرتا

لڑکا: میں کیوں نہیں ، لیکن میں پھر بھی تم سے پیار کرتا ہوں ، محبت کو کسی وجہ کی ضرورت نہیں ہوتی کہ ہم کسی سے کیوں پیار کرتے ہیں؟ محبت نامکملیت میں کمال دیکھنے کے لیے آنکھیں دیتی ہے ... میں آپ سے وعدہ کرتا ہوں کہ میں آپ کو مزید پریشان یا پریشان نہیں کروں گا۔

فون کٹ گیا اور بس ایک بڑے درخت سے جا ٹکرائی۔ لڑکا مر گیا تھا اور اس کا فون سیٹ کے نیچے پھسل گیا تھا۔

لڑکی: (لڑکے کو کئی بار فون کرنے کی کوشش کرتی ہے) کیا کوئی بیکار نیٹ ورک ہے؟ کال کیوں منسلک نہیں ہے؟

اچانک اس نے دیکھا کہ لڑکا آ رہا ہے ، وہ ابھی تک اپنے کمرے میں تھا اور لڑکی حیران تھی۔

لڑکی: آپ کہاں تھے اور کیا آپ جانتے ہیں کہ میں آپ کو کتنا یاد کرتا ہوں؟ میں پریشان تھا جب آپ کا فون بجا ، کیا آپ میرا درد محسوس کر سکتے ہیں؟ میں تمہیں پاگل نہیں کرنا چاہتا ... (میری آنکھوں میں آنسو)


لڑکا: پلیز مت رو ... اوہ دل نہ رو ... میں پھر بھی تم سے پیار کرتا ہوں ... میں تمہیں مسکراتا ہوا دیکھنے آیا ہوں اور تم روتے ہو؟ ... فٹ نہیں ہوتا ... صرف مسکراؤ ....

لڑکی: (مسکرا کر لڑکے کو گلے لگانے کی کوشش کرتی ہے) میں تم سے پیار کرتی ہوں۔

لڑکا غائب ہو گیا ہے۔ اس نے لڑکے کو ڈھونڈنے کی کوشش کی لیکن اسے نہ پایا۔ اس نے سوچا کہ شاید یہ ایک خواب ہے۔

لیکن اگلے دن اسے معلوم ہوا کہ ایک بس حادثے کا شکار ہو گئی ہے جس میں 60 افراد ہلاک ہو گئے ہیں۔

اس کی آنکھوں میں آنسو تھے اور وہ خاموش تھا۔


__ختم شد_

Post a Comment

0 Comments