>

رومانٹک لڑکی کی سیکس کہانی

 رومانٹک لڑکی کی  سیکس کہانی



"میں صرف یہ جاننا چاہتا تھا کہ کیا تم واقعی مجھ سے محبت کرتے ہو؟" اس نے معصومیت سے میری طرف دیکھتے ہوئے کہا۔

"تم مجھ پر یقین نہیں کرتے؟" میں نے چونک کر کہا۔ میں نے اسے اپنے قریب آنے کو کہا۔ ہچکچاتے ہوئے وہ اوپر پہنچ گیا۔ میں نے اس کے ہونٹوں پر بوسہ دیا اور اس کے کان میں سرگوشی کی: "میں ہمیشہ تمہارے ساتھ رہوں گا۔ ویسے بھی میں تمہیں کبھی نہیں چھوڑوں گا۔ تمہارے باپ کے سارے قرض اتار دوں گا۔"


اس نے مجھے گلے لگایا اور تھوڑی دیر بعد میں نے اسے خاموشی سے روتے دیکھا۔ میں نے اسے اپنے سامنے کیا اور اس کے آنسو بہنے لگے۔


"آنسو تمہارے چہرے پر اچھے نہیں لگتےمیں چاہتا ہوں کہ میرا سر پھول کی طرح کھل جائے۔" میں نے کہا. وہ مسکرایا۔ ہر سیکنڈ ہیرے سے زیادہ قیمتی لگ رہا تھا۔


 اس نے اعتراف کیا اور اپنا سر میرے سینے پر رکھ دیا۔ میرے ہاتھ اس کے گرد لپیٹیں اور آنکھیں بند کر لیں۔ میں ہمیشہ چاہتا تھا کہ وہ ہر روز میرے پاس آئے اور مجھے تسلی دے جیسا کہ وہ آج ہے۔ نہ جانے لفظوں کا بہاؤ مجھے کہاں لے جا رہا تھا اور میں نے گانا شروع کر دیا۔


'ہر منٹ، ہر سیکنڈ میں آپ کے بارے میں سوچتا ہوں...

دن گزرتا ہے اور مجھے اڑا دیتا ہے۔

دن کو شاندار بنانے کے لیے

پھولوں کی خوشبو اور چاند چمکتا ہے۔

جو مجھے آپ کی یاد دلاتا ہے۔

پھر بھی میری آنکھیں کھلی کی کھلی تھیں۔

اپنے جیسا زاویہ دیکھنے کے لیے...

اس نے میری طرف دیکھا. اس کی آنکھیں مجھ سے باتیں کر رہی تھیں۔ جیسے وہ میری محبت میں ڈوبی ہوئی ہو۔ گویا اس کی آنکھوں نے ان ستاروں کو دیکھا جو چمک نہیں رہے تھے۔

"گانا بہت پیارا ہے لوکیش،" وہ مسکرایا۔

"لیکن تم ایک مسکراہٹ سے زیادہ کچھ نہیں ہو،" میں نے اس کی پیشانی چومتے ہوئے کہا۔

ہماری گفتگو جلد ہی ہمارے خواب اور مقاصد بن گئی۔ اس نے مجھے اس قسم کی زندگی کے بارے میں بتایا جس کا اس نے ہمیشہ خواب دیکھا تھا۔ ایک درد تھا جس سے وہ ہر وقت جدوجہد کر رہی تھی۔ اس نے مجھے اس کے بارے میں کبھی نہیں بتایا، لیکن اس کے چہرے پر سب کچھ واضح تھا۔ میں نے اس سے پوچھنے کا سوچا، لیکن ایسا لگا جیسے پوچھنے کا وقت مناسب نہیں ہے۔ چند منٹوں کے بعد ہم گھر سے نکل گئے۔

میں نے انجن کھول کر دیکھا کہ گاڑی میں کیا ہے۔ میں نے اس کار سے مسئلہ حل کرنے کی کوشش کی لیکن میں نے اپنا وقت ضائع کیا۔ میں نے محسوس کیا کہ کرسٹی کھڑی ہے اور مجھے دیکھ رہی ہے۔ میں نے آخر کار ہار مان لی اور کہا، 'مجھے نہیں لگتا کہ میں کار کے بارے میں کچھ کر سکتا ہوں۔'


’’تم گاڑی اسٹارٹ کرنے کی کوشش کیوں نہیں کرتے؟‘‘ اس نے مسکراتے ہوئے کہا۔ میری توانائی کو دوبارہ حاصل کرنے میں صرف ایک مسکراہٹ لی گئی۔


میں نے گاڑی میں بیٹھ کر اسے سٹارٹ کرنے کی کوشش کی اور یہ پہلی ہی کوشش میں شروع ہو گئی۔ مجھے خوشی ہے کہ اس نے مجھے دوبارہ کوشش کرنے کو کہا۔ میں نے اسے گاڑی میں بیٹھنے کو کہا۔ اس نے پہلے تو انکار کیا لیکن اصرار کرنے کے بعد وہ میرے ساتھ بیٹھ گئی۔ میں گاڑی سے گاؤں کی طرف چلا گیا۔


’’اب میری باری ہے کہ بہت جلد تمہیں گاؤں دکھاؤں۔‘‘ میں نے اس کی طرف دیکھتے ہوئے کہا۔ میں پہلے سے زیادہ خوش تھا۔ جب ہمارے پیارے خوش ہوتے ہیں تو ہم ہمیشہ خوش ہوتے ہیں۔ آپ جتنے خوش ہوں گے ہم اتنے ہی خوش ہوں گے۔ اور یہ انسانی جذبات ہیں۔


گاؤں دکھانے کے بعد الوداع کہنے کا وقت آگیا۔ یہ میٹھا اور کڑوا احساس کتنا عجیب ہے۔ ہر دن کا تعلق صبح اور رات کا ہے جس طرح زندگی کا ہر حصہ میٹھا اور کڑوا ہے۔ یہ ناگزیر ہے کہ ایک دن ہمیں بہرحال اس سے نمٹنا پڑے گا۔


میں نے اسے الوداع کہا۔ میں اپنی خالہ کے گھر گیا۔

آخر کار خالہ کے گھر پہنچ گیا۔ یہ سفر خوبصورت اور غیر متوقع تھا۔ میں نے کرسٹی سے وعدہ کیا تھا کہ میں اسے حاصل کروں گا۔ خالہ مجھے دیکھ کر بہت خوش ہوئیں۔ اس نے مجھے شاور لینے اور آرام کرنے کو کہا کیونکہ بستر پر جانے میں بہت دیر ہو چکی تھی۔ جب میں بیدار ہوا تو دیکھا کہ خالہ نے چادریں تہہ کر کے الماری میں رکھی ہیں۔ وہ مجھے نوٹس کرتی ہے۔

"ارے، تم اٹھ گئے، تم چائے پیو گے؟" اس نے کہا

"ضرور،" میں نے جواب دیا، بستر سے کھسک کر شاور کیا۔

'کیسا رہا سفر، میرا چھوٹا فاتح؟' اس نے پوچھا اور چائے پی۔

'کیا یہ اتنا شاندار سفر ہے؟' اس نے تجسس سے پوچھا.

’’اچھا، میں کسی سے محبت کر رہا ہوں۔‘‘ میں نے جان بوجھ کر کہا۔ وہ حیران اور پر امید تھی۔ وہ میری بات پر یقین نہیں کر سکتا تھا۔ شاید اس نے کبھی ایسا نہیں سوچا تھا۔

'کے طور پر؟' وہ مزید کچھ نہ کہہ سکی۔ میں نے اپنی محبت کی کہانیاں سنائی ہیں۔ وہ میری کہانی سے مفلوج ہو گئی تھی۔ ’’یہ ناممکن ہے۔‘‘ اس نے نرمی سے کہا

'ناممکن سے تمہارا کیا مطلب ہے؟' میں نے حیرت سے پوچھا۔

"آپ جس گاؤں کی بات کرتے ہیں وہ موجود نہیں ہے،" اس نے کہا۔

"آپ کیا کہ رہے ہو؟" یہ کیسے ہو سکتا ہے؟ پھر میں 7 دن کیسے گزار سکتا ہوں، 'میں نے دعویٰ کیا۔


یہ سچ ہے کہ لوکیش گاؤں کا کوئی وجود نہیں ہے۔ بہت عرصہ پہلے پورے گاؤں میں آگ لگ گئی تھی اور سارے گاؤں والے مارے گئے تھے۔ گاؤں سے بھاگنے والے لوگ بھی مر گئے۔ آج تک، کوئی نہیں جانتا کہ یہ کیسے ہوا. کچھ کہتے ہیں کہ یہ محبت کی کہانی تھی۔


میں نے "ایک محبت کی کہانی" کا حوالہ دیا۔


ہاں، گاؤں والے دوسرے گاؤں والے سے محبت میں شادی کرنے کے خلاف تھے۔ تاہم کرسٹی نامی لڑکی کو دوسرے گاؤں میں رہنے والے ایک شخص سے محبت ہو جاتی ہے۔ اس کا نام عمار تھا۔ وہ ہر روز ایک جھیل کے قریب ملتے ہیں۔ ایک دن کچھ لوگوں نے اسے رنگے ہاتھوں پکڑ لیا۔” اس نے چائے کا ایک اور گھونٹ لیتے ہوئے کہا۔ انہوں نے مزید کہا، "وہ دونوں رسیوں سے بندھے ہوئے تھے اور ایک کمرے میں بند تھے۔" تاہم دونوں فرار ہونے میں کامیاب ہو گئے۔ ایک دوڑتا ہوا پایا اور ان کے پیچھے بھاگا۔ اس نے عمار کی طرف کاک ٹیل پھینکا اور وہ گر گیا۔


سریشتی نے آگ بجھانے کی کوشش کی تو پیچھے سے ایک شخص نے اس کے سر پر مارا۔ وہ پاس آؤٹ ہوگئی۔ جب اسے ہوش آیا تو اس نے خود کو اپنے والدین کے کمرے میں پایا۔ اسے احساس ہوا کہ وہ عمار کی حفاظت کرنے میں ناکام رہی ہے۔ وہ بہت روئی۔ اس نے پورے گاؤں سے بدلہ لینے کا سوچا۔ وہ سب کچھ بھول جانے کا ڈرامہ کرتی تھی، لیکن وہ پورے گاؤں کو مارنے کی نفرت سے بھری ہوئی تھی۔ وہ حیران تھی کہ اس کے ساتھ کیا غلطی ہوئی ہے۔ انہوں نے اس کی محبت کو کیوں مارا؟ اس کے سوال کا جواب دینے والا وہاں کوئی نہیں تھا۔ ایک رات اسے موقع ملا اور اس نے اپنے گاؤں کو جلا ڈالا، سوائے اس کے کہ..." وہ رک گئی۔


'سوائے کیا؟' میں نے اس سے سوال کیا۔

"اپنے والدین کو چھوڑنے کے لیے۔ یہاں تک کہ اس نے خود کو بھی مار ڈالا۔ انہوں نے کہا.

'اس کے والدین کا کیا ہوگا؟' میں نے کہا.

'کوئی نہیں جانتا. کچھ کہتے ہیں کہ وہ مر گیا۔ کچھ کہتے ہیں کہ اس نے گاؤں چھوڑ دیا۔ اس نے جواب دیا. میرا دل تھوڑی دیر کے لیے رک گیا۔ میں بیہوش ہو گیا. یہ کیسے ہو سکتا ہے؟ کیسے؟ کیا یہ میرا خواب تھا؟ کیا وہ واقعی مجھ سے پیار کرتی ہے؟

اب مجھے اس درد کا احساس ہے جو میں نے ہمیشہ اس کے چہرے پر محسوس کیا تھا۔

اگلے دن میں نے دوبارہ وہاں جانے کا فیصلہ کیا۔ میں دوبارہ اس جگہ گیا تو دیکھا کہ کوئی گاؤں نہیں تھا۔ میں یہ دیکھ کر حیران رہ گیا۔ میں اپنی گاڑی کی طرف متوجہ ہوا۔ میری آنکھوں سے ایک آنسو گرا۔ اچانک مجھے محسوس ہوا کہ کسی نے میرا کندھا پکڑا ہے۔ میں ڈرنے سے زیادہ خوفزدہ تھا۔ میں مڑے بغیر اپنی گاڑی کی طرف بھاگا۔

’’کیا تم آخری بار بات کرنا پسند نہیں کرو گے لوکیش؟‘‘ کسی نے کہا۔ میں نے پیچھے مڑ کر دیکھا تو خاموشی تھی۔ میں بیہوش ہو گیا.

ہ۔ مردہ کسی سے محبت کیسے کر سکتا ہے؟ آپ جانتے ہیں کہ عمار بھی آپ کی طرح تھی، اس کا مسکرانے کا انداز اور بہت سے ایسے ہی تھے، اس نے اعتراف کیا۔


"مجھے آگے کیا کرنا چاہیے؟" آپ نے ہمیشہ ملاقات کا سوچا۔ میں نے ہمیشہ آپ کے ساتھ رہنے کا سوچا، لیکن ... "میں نے کہا، میرے خواب ہمیشہ کے لیے بکھر گئے۔


وہ میرے پاس آئی اور کہا، 'مجھے افسوس ہے۔ میں اتنا لالچی تھا کہ اگر تم نے سچائی جان لی تو میں نے نہیں دیکھا کہ تمہارا کیا بنے گا۔ میں کیا کر سکتا تھا، میں بے بس تھا، محبت کی پیاس میرے جذبات پر حاوی ہو گئی تھی،" اس نے اعتراف کیا۔

اس نے کہا تم نے مجھے سب کچھ دیا لیکن میں تمہیں سب کچھ دے سکتا ہوں۔ اس نے آنکھوں میں آنسو بھرتے ہوئے کہا۔

اچانک مجھے اوپر سے روشنی نظر آئی۔

"مجھے ابھی جانا ہے" اس نے کہا اور مجھے گلے لگا لیا۔ "میرے ساتھ رہنے کا شکریہ۔ مجھے تسلی دینے کے لیے آپ کا شکریہ۔ آپ کا بہت بہت شکریہ... لوکیش۔ اس نے کہا، جیسے اس کا جسم آہستہ آہستہ روشنی کے ایک چھوٹے سے دھبے میں بدل رہا ہے جو اوپر کی طرف اڑ رہا ہے۔

ہر لمحہ تیرا خیال، ہر لمحہ...

دن گزر گیا اور مجھے اڑا دیا۔

دن کو خوبصورت بنانے کے لیے

میں نے سوچا کہ میں آپ کے ساتھ ہوں۔

لیکن قسمت تمہارے ساتھ نہیں تھی۔

آنسو بہائے اور دل کی دھڑکن رک گئی۔

لیکن آپ سب کچھ نہیں جانتے

یہ ساری راتیں اور یہ ساری لڑائیاں

جو مجھ میں رہتے تھے۔

میرے سر میں ایک ہزار بار

میں صرف گانا گا سکتا تھا۔


__اختتام__


Post a Comment

0 Comments