>

سالی سے محبت کی کہانی .

عمران اداس کی سالی کا ازہر ای محببت۔


سالی سے محبت کی کہانی


عمران اداس کی سالی کا ازہر ای محببت۔ہیلو دوست میرا نام عمران اداس ہے ، مین میاں چنائی پاکستان کا لیڈر شیر ہے ، لارکینہیں.


نمبر کے بغیر کوئی نمبر نہیں! 03026269657 ہاں۔


ایک سچی کہانی ہے کہ میں اپنی شادی کے پہلے دن 18 سال کا تھا۔ اچھی شخصیت اور


میری شخصیت پالتو پرندوں سے بھی زیادہ پرکشش ہے۔ 5'7 "، تقریبا 60 60 کلو


میری شادی ہو رہی ہے اور اقبال نگر کے پاس ایک تجویز ہے۔ خاتون کی 1 بہن اور 3 بھائی ہیں۔ باقی سب کچھ شادی کے ایک ماہ بعد حصہ 4 میں طے کیا جائے گا۔ میرا سب سے کمزور 13 سال کا تھا اور 8 ویں جماعت میں تھا۔ مجھے اپنی منگنی کے بعد ایک بار نوکری مل گئی۔ مزدور کام پر گئے۔ حیران و پریشان علماء کو دیکھو۔ 2 خراب اپارٹمنٹس تھے اور میں نے ایک اور بیڈروم منتقل کر دیا۔


تازہ ہان باہر ہال میں آیا۔ اب صبح کے 9.30 ہو چکے تھے ، اس نے بغیر پوچھے مجھے کافی بنا دی۔ اس سے آگے کی تعریف کریں۔ لیکن بنیادی کہاوت "ارم (نام تبدیل کریں" میرا نام ہے)) اکیلے پینے کا طریقہ ہے۔ کمپنی کا کتا کون سی ٹیم ہے؟ "انہوں نے یہ بھی نہیں لیا اور نہ لیا ، اور ہم دونوں نے QP شیئر کی۔ ہم نے کافی دیکھی۔ ہم کافی کیک ٹی وی نہیں دیکھتے اور ہمارے الفاظ آہستہ آہستہ SEC تک گئے۔"


سیلی نی برا سیکسی سٹائل ، اس کی عظمت نے اپنی بہن سے پوچھا: "جیجو ، تم میرے ساتھ کیا کر رہے ہو یا نہیں؟"


اصل میں اس کی تجویز سیم تھی ، لیکن فیری نے مجھ سے بھی بہت سارے سوالات پوچھے۔


: "آپ کیا کہ رہے ہو؟"


ساس


میں شرمندہ ہوں ، "میں نے کئی مہینوں سے کھلے عام سیکس لورین پڑھی ہے اور کبھی کبھی میں اپنے بوائے فرینڈ کو دیکھتا ہوں اور کبھی بھی اپنی بہن کو چاٹنے کا موقع نہیں ملتا۔


بھابھی: "جیجو ، کیا آپ bf نہیں دیکھتے؟"


میں حیران ہوا لیکن کہا کہ میں نے کیا۔


اس نے بڑی مسکراہٹ کے ساتھ صورتحال کو دیکھا اور میں بھی سمجھ گیا۔ اس نے ڈی وی ڈی کے اوپر ایک ڈی وی ڈی رکھی اور فلم شروع ہوتے ہی میں پرجوش ہوگیا۔ عضو تناسل بڑھا دیا گیا اور ٹوپی گود میں رکھی گئی۔ آپ نے سیلی فلم دیکھی ہے اور جو لوگ اسے دیکھتے ہیں وہ عام طور پر آپ کے ساتھ ایسا سلوک کرتے ہیں۔ جب تک فلم آدھی ختم نہ ہو جائے۔ میں باتھ روم گیا۔ مگر بھابھی کی وہی گستاخانہ مسکراہٹ! میں تھوڑا شرمندہ ہوا اور اسے استعمال کرنے لگا۔ آپ اچھے ہیں ، لیکن آپ بہادر نہیں ہیں۔ لیکن کون سمجھے گا؟ آہستہ آہستہ وہ میرے پاس آیا اور مجھے گلے لگایا۔ میری لاودا اکیڈمی نے اٹھ کر میری گود میں خیمہ لگایا۔ موجودہ سوال

سیلی: "جیجو ، کیا تمہیں کسی اور چیز کی ضرورت ہے؟"

میں نے بھی ایسا ہی محسوس کیا ، میری بھی ایک مسکراہٹ تھی۔

"کون سا کتا؟"

وو بھی موڈ میں تھا اور بولا۔

سیلی: "تم کس قسم کے آم ہو !!"

میں نے فورا اس کی ٹوپی پکڑی اور اسے مضبوطی سے تھام لیا۔ بیوقوف ابھی بھیگ گیا اور مجھے چومنے لگا۔ یہ میرا پہلا تجربہ تھا اور میں نہیں جانتا تھا کہ کون کس کو چوم رہا ہے !!!

اس نے مجھے چومنا شروع کیا۔ میں اب بیمار محسوس کر رہا ہوں۔ ہم دونوں سونے کے کمرے میں گئے۔ میں نے داؤ پر لگایا اور اس کی جدائی کا دباؤ محسوس کیا۔ اوہ کیا مزہ ہے۔ دوسری طرف ، میرا لنڈ تنگ تھا اور اس کا لباس اس کے پیرو بیچ لڑکے یوسوکے چٹ کو چاٹ رہا تھا اور جو کچھ بھی میں اپنے ساتھ لے جانا چاہتا تھا۔ تھوڑی دیر کے بعد میں نے یوسکا کا لباس اتار دیا۔ ویسے ناراض اور پینٹی آدمی نے کیا کہا؟ مناظر مزیدار لگ رہے تھے جب میں نے اپنے سوجے ہوئے انڈرویئر کو اس کے چہرے کا رنگ بدلتے دیکھا تو مجھے عجیب مزہ آنے لگا۔ میں نے اس کی چولی بھی اتار دی اور اس کی خوبصورت گیندوں کو دیکھ کر بہت خوش ہوا۔ اس کی گیندیں زور سے مارنے لگتی ہیں۔



میں: "ٹھیک ہے میرے پیارے"


اور کلید سست کرنا ہے۔ اس کے استعمال سے بھی لطف اٹھائیں۔ پھر اس نے مجھے دیا اور اسے میری جیب میں چھوڑ دیا۔ وہ آدمی نیچے تھا اور فورا the بائیں طرف ، لیکن اس کا چھٹا حصہ ماریچتی کے دوسری طرف تھا۔ اس نے اپنی بائیں گیند میرے منہ میں ڈالی اور کہا:



اور مرکزی انتخاب۔ اس نے اسکا کو صرف دائیں گیند اپنے بائیں ہاتھ پر دی۔ اب اس کی آواز باہر آنے لگی ... میں نے اس سے لطف اندوز ہونا شروع کیا اور میں نے اپنے آپ کو اور مجے کو منتخب کیا ... اس کی آواز گہری ہوگی۔ آااااااااااااااااااااااااا .


تھوڑی دیر کے بعد اس نے میرا انڈرویئر اتارا اور میری طرف اشارہ کیا۔ میں نے اس کا انڈرویئر بھی اتارا اور نائٹ لیمپ کی روشنی میں خوبصورتی کو دیکھا۔ جس نے میرے جسم کو آہستہ سے چھوا ، اسے چاٹا اور میرا لنڈ اپنے منہ میں لیا۔ اب میری باری تھی۔ "er baad usne apni dono tange meri chhati ہم پہلے ہی 69-پوزیشن میں اور اور مین اپنی جیب یوسکی بلی میں دال دے۔ کچھ نمکین سا سواد آیا ، پار مزابی آیا .. کون پھر آواز کرتا ہے….

"آہ" "ہمم" "اوہ ہاہاہا لگ بھگ داس منٹ کے باد ، وو سیڈھی گو گیا اور میرے اپے اپر لی لیہ… اور بولی ،


“..” میں نے پوچھا۔


مین: "ساٹھ کون تھا؟ "



تم نے مجھے پاگل ہونے کے بارے میں سنا ، میں نے سوچا کہ میں خوش قسمت ہوں کہ میری بھابھی ہے اور ایک لڑکی تھی۔


اس نے اس کی ٹانگیں تھامیں ، میں نے اس کی زمین اندر لے جانے کی کوشش کی ، لیکن چونکہ وہ ابھی تک کنواری تھی ، میرا لنڈ اس کی تنگ جھونپڑی میں نہیں تھا۔ اس نے میرے لنڈ کو اپنے ہاتھوں سے پکڑا ، اسے پیکی پر رکھا اور کہا:




اسے کاغذ کے ٹکڑے پر رکھو اور کہو:


بھابھی: "دبائیں۔"


میں جیت گیا اور زمین کی سطح اس کے پک میں دھنس گئی اور وہ چلا گیا۔ مجھے تھوڑا چکر آیا ، میں نے ہمیشہ یوسکی کے تبصرے میں تھوڑا سا ڈیر کاکس ڈالا اور اس کی چھاتی کو نچوڑتے ہوئے اس کے ہونٹوں کو چومنا شروع کر دیا۔ اس نے تھوڑا سا ایڈجسٹ کیا اور زیادہ سے زیادہ خودکشی کرنے لگا۔




سیلی: "


مجھے اس پوزیشن میں رکھو ، میری چھاتیوں کو نچوڑ لو اور بوسہ دو اور اپنے ہاتھ سے اس کی کلٹوریس کو رگڑو۔


وو نے سانس لیا اور سونگھا ، پھر میں نے تیز کیا اور میری دم وہسکی پک کے نیچے کود گئی۔


میں نے بہت مزہ اور رفتار اور مزہ لینا شروع کیا۔ تقریبا 20 20 منٹ دوڑنے کے بعد ، اس نے دو مرتبہ گایا اور کہا:


سیلی: "واہ جیجو !!! اب اسے تمہارا رہنے دو۔"

مجھے بہت رس ملا اور میں نے اسے بہت تیزی سے استعمال کیا۔ 5 منٹ کے بعد ، میں نے گھوڑے کے کھروں کا استعمال کرتے ہوئے بہت تیز دم کیا۔ وو نے بھی مجھے آگے پیچھے ساٹھ خوشبو دی۔

اکیرکر… بخار کا ایک ٹچ… مینو تازہ پکا ہوا اور اتنا ٹھنڈا بنایا گیا… واقعی ، ایک شاندار تجربہ…

تقریبا an ایک گھنٹے کے بعد ہم دوبارہ تیار ہو گئے اور اب سے اہم جنات پر ... بہت پراعتماد تھے۔ پھر تقریبا an ایک گھنٹہ 2. یہی بات تقریبا 4 4-5 بار ہوئی۔ آج بھی جب ہم ملتے ہیں تو بہت مزہ آتا ہے .. کون خوش ہے اور کون خوش ہے….

تم میری پہلی سہاگ رات کی کہانی تھی جسے میں نے اپنی بھابھی سے شادی سے پہلے منایا۔ ہم آج بھی اس موقع سے لطف اندوز ہوتے ہیں۔

مجھے ان جنات کے ساتھ رہنا پسند ہے اگر کوئی خوش قسمت لہر لینا چاہتا ہے تو مجھے لہر بھیجیں میری میل آئی ڈی ہے

Post a Comment

0 Comments