>

میاں بیوی کی سچی محبت کے بارے میں مختصر کہانی۔

 سچی محبت کے بارے میں مختصر کہانی۔

میاں بیوی  کی سچی محبت کے بارے میں مختصر کہانی۔


ایک دوسرے سے محبت کرنا آسان ہے جب کبھی کوئی مشکل نہ ہو۔ حقیقی زندگی میں ، تاہم ، تمام رشتے کسی نہ کسی وقت امتحان میں آتے ہیں۔

برائٹ سائیڈ نے ان لوگوں سے 9 کہانیاں جمع کیں جن کی محبت کسی بھی امتحان میں کھڑی ہوسکتی ہے۔

میں نے ایک بار دیکھا کہ خواتین محبت کی مستحق ہیں۔ میں نے ایک انڈر پاس کی سیڑھیوں پر ایک بوڑھی عورت کا شاپنگ بیگ اٹھایا۔ اس نے میرا شکریہ ادا کیا اور شرماتے ہوئے گھر جانے میں میری مدد کرنے کو کہا۔ اس نے مجھے بتایا کہ وہ جلدی میں تھی کیونکہ اس کا شوہر ہمیشہ اسے دیکھنے کا انتظار کر رہا تھا جب وہ باہر گیا۔ جب ہم قریب پہنچے تو میں نے دیکھا کہ ایک نابینا آدمی ایک عورت کے گھر کے سامنے لاٹھی لے کر چل رہا ہے۔ وہ ہمارے پاس آیا اور مجھ سے اپنے عاشق کا بھاری بیگ چھین لیا۔ مجھے فوری طور پر یاد دلایا گیا کہ سپر مارکیٹ یا ٹرین اسٹیشن سے گھر جاتے ہوئے اپنی گرل فرینڈ سے ملنا کتنا سستا تھا۔

جب میں 19 سال کا تھا تو میں نے اپنی ٹانگ کھو دی۔ میں اس وقت ایک لڑکی کے ساتھ تھا اور ہمیں پیار ہو گیا۔ تھوڑی دیر بعد ، اس نے اچانک بیرون ملک جانے کا فیصلہ کیا ، یہ دعویٰ کیا کہ وہ ہمارے لیے کچھ پیسے کمانا چاہتی ہے۔ میں اس پر یقین کرنا چاہتا تھا ، لیکن مجھے یقین تھا کہ وہ جھوٹ بول رہی ہے۔ میں نے اسے بتایا کہ ہمیں الگ ہونا پڑے گا اور یہ اس کے لیے بہتر ہوگا۔ ایک ماہ بعد میرے دروازے کی گھنٹی بجی۔ میں نے اپنی بیساکھی لی ، دروازہ کھولا اور وہ وہاں تھی۔ اس نے مجھے تھپڑ مارنے سے پہلے ایک لفظ نہیں کہا اور میں گر گیا۔ ! میں تم سے بھاگا نہیں۔ ہم کل ہسپتال جا رہے ہیں اور ایک مصنوعی اعضاء تمہارا انتظار کر رہا ہے۔ میں پیسہ کمانے کے لیے بیرون ملک گیا تھا۔" کیا آپ دوبارہ چل سکیں گے - کیا آپ سمجھتے ہیں؟ "میں جذبات سے اتنا مغلوب ہو گیا تھا کہ میں ایک لفظ بھی نہیں کہہ سکتا تھا - میں نے اسے مضبوطی سے گلے لگایا اور رویا۔

میری بڑی بہن کی شادی ہو گئی۔ آپ کا شوہر کھیرے کھاتا ہے اور اسے کھاتے ہوئے اسے خوش کرنا بہت مشکل ہے۔ جب بھی وہ کھل کر اپنی کھانا پکانے کی مہارت پر تنقید کرتا ہے ، میں ہمیشہ اپنی بہن کے سابق بوائے فرینڈ کو یاد کرتا ہوں۔ جب بھی وہ چکن لیور پکایا کرتا ، وہ ہمیشہ انہیں کھاتا اور کہتا کہ اس سے بہتر کچھ بھی نہیں چکھ سکتا۔ یہ پتہ چلا کہ وہ واقعی چکن کے جگر سے الرجک تھا - وہ صرف میری بہن سے بہت پیار کرتا تھا۔


میرے بیٹے کو جنم دینے کے بعد ، میری بیوی نے اپنی بینائی کھو دی۔ اس نے پہلے ہی شیشے پہنے ہوئے تھے ، لیکن اچانک۔

 بہت برا. میں درد نہیں اٹھا سکتا تھا اس لیے میں نے ایک اور کام لیا اور کچھ آن لائن کام قبول کر لیا۔ میں نے دن رات کام کیا اور سارا سال کافی نیند نہیں آ سکی۔ آخر میں ، میں نے آنکھ کی اصلاح پر بہت پیسہ بچایا۔ میری بیوی حال ہی میں ہسپتال سے واپس آئی تھی اور حیران تھی کہ وہ کتنی واضح طور پر سب کچھ دیکھ سکتی ہے۔ پچھلا سال میرے لیے مشکل رہا ، لیکن مجھے اس پر افسوس نہیں ہے کیونکہ اب میرا ایک صحت مند بیٹا اور ایک خوش بیوی ہے۔ آپ میری زندگی کے اہم ترین لوگ ہیں۔

میری والدہ کو دل کا مسئلہ تھا اور میں ایک ہفتے تک ان کے ساتھ رہا جبکہ میرے والد کاروباری دورے پر تھے۔ وہ کل واپس آیا اور جب ہم باورچی خانے میں اس کا انتظار کر رہے تھے میں نے دیکھا کہ وہ کتنا اچھا لگ رہا ہے حالانکہ وہ بہت پتلا اور پیلا تھا۔ اس کا چہرہ پرسکون تھا ، لیکن اس کے ہاتھ کانپ رہے تھے۔ اچانک ہم نے ٹرننگ لاک کی آواز سنی اور میری ماں اچھل کر میرے باپ کے پاس بھاگی ، اسے گلے سے لگایا اور اس کے کندھے پر کچھ بڑبڑایا۔ اس کے بجائے ، اس نے اسے گلے لگایا اور میں کھڑا ہوا اور اس کی طرف دیکھا اور مسکرایا۔ میرے والد کی محبت میری ماں کا سب سے بڑا علاج ہے۔

میں انٹرنیٹ پر ایک مضحکہ خیز ، اچھے اور پڑھے لکھے نوجوان سے ملا۔ وہ خوبصورت بھی تھی۔ ہم نے کئی سالوں سے رابطے میں رہنے کے لیے اسکائپ کا استعمال کیا ہے۔ تھوڑی دیر بعد مجھے احساس ہوا کہ میں اس سے پیار کرتا ہوں اور اس نے کہا کہ وہ مجھ سے پیار کرتا ہے لیکن وہ ملنے سے ڈرتا تھا۔ میں نے ملاقات پر اصرار کیا اور اسے دیکھنے کے لیے ہزاروں میل کا سفر طے کیا۔ پتہ چلا کہ نوجوان معذور ہے اور چل نہیں سکتا۔ ہم نے 3 ماہ ساتھ گزارے اور جلدی منگنی کر لی۔ وہ بہترین ہے اور وہ میرے لیے بہترین ہے - میرے پروفیسر ایکس۔

میں بانجھ ہوں۔ میں نے اسے اپنے پہلے دوست کے ساتھ طویل عرصے تک رکھا کیونکہ مجھے ڈر تھا کہ وہ مجھے چھوڑ دے گی

 جب میں نے بالآخر اسے بتایا تو وہ واقعی وہاں سے چلی گئی۔ میں ایک سال سے افسردہ تھا اور میرے دوسرے تمام رشتے بیکار تھے۔ میں تقریبا 6 6 ماہ قبل ایک لڑکی سے ملا اور محبت میں پاگل ہوگیا ، لیکن میں اسے بتاتے ہوئے ڈر گیا۔ کل میں نے اسے سب کچھ بتایا اور اس نے صرف میری طرف دیکھا اور کہا کہ ہم مستقبل میں اپنا سکتے ہیں۔ مجھے بہت سکون ملا کہ میں رونے لگا اور جانتا تھا کہ میں اس سے شادی کرنا چاہتا ہوں۔ملا کہ میں نے رونا شروع کر دیا اور میں جانتا تھا کہ میں اس سے شادی کرنا چاہتا ہوںجب میں 18 سال کا تھا ، مجھے پتہ چلا کہ مجھے چھوٹا برین ٹیومر ہے۔ میں نے سوچا کہ اس کا مطلب ہے کہ میں جلد مرنے والا ہوں اس لیے میں نے اپنے دوست سے کہا کہ اگر میں اسے چھوڑ دوں تو میں سمجھ جاؤں گا۔ اس نے صرف ہنس کر جواب دیا: "ہاں ، یہ سچ ہے جب سور اڑتا ہے!" بالآخر ٹیومر سومی نکلا۔ میں اب 31 سال کا ہوں ، ہماری شادی کی  3سال ہوئے ہیں اور ایک بیٹی ہے۔ میں اس مشکل وقت میں ان کا تعاون کبھی نہیں بھولوں گا

میں نے ایک خوبصورت لڑکی سے ملاقات کی جو بہت ہی مراعات یافتہ زندگی گزار رہی تھی۔ وہ سادہ اور مزے کی تھی ، اور میرے پاس اس کی خواہشات کو پورا کرنے کے لیے کافی رقم تھی۔ میں نے اسے مشورہ دیا اور ہماری منگنی ہوگئی۔ لیکن کچھ ہفتوں بعد میرا ایک حادثہ ہوا اور میں جزوی طور پر مفلوج ہو گیا۔ وہ لڑکی جس کے بارے میں میں نے سوچا مہینوں تک میری دیکھ بھال کی اور ایک محبت کرنے والی بیوی اور وفادار دوست نکلی۔ اس نے بہت سی چیزیں بیچ دیں جن کے بارے میں میں سمجھتا تھا کہ وہ اس کے بغیر نہیں رہ سکتی۔ اس نے میرے لیے کھانا پکانا سیکھا۔ وہ مجھے کسی چیز کے لیے معافی نہیں مانگتی۔ اور ہر وقت اس نے شک ، نفرت یا خوف کا کوئی نشان نہیں دکھایا۔

کیا آپ یا آپ کے کسی دوست کے پاس ایسی کہانیاں ہیں؟ ذیل میں تبصرے میں ان کا اشتراک کریں!

Post a Comment

0 Comments