>

رومانٹک آدھی رات کی کہانی۔

میری سب سے رومانٹک رات کی کہانی۔

رومانٹک آدھی  کی کہانی۔


 میری سب سے رومانٹک آدھی رات کی تاریخ: دوستی اور محبت کی کہانیاپنے کام کے ایک حصے کے طور پر ، میں نے معذور افراد اور قدرتی طور پر بصارت سے محروم لوگوں کے ساتھ قریبی گفتگو شروع کی۔ راہل سے الگ ہونا آسان نہیں تھا ، لیکن میں نے محسوس کیا کہ میرے کام نے مجھے سکون دیا اور معذوری کے محکمے نے میرے دل میں ایک نئی جگہ پائی جو کہ اس وقت بہت نازک اور بہت خالی تھی۔ اور اسی جگہ میں اس شخص سے ملا جس نے میرے لیے زندگی کی بہت سی تعریفیں بدل دیں۔


آشوتوش اور میں ایک دوسرے کو جانتے تھے۔ لامحالہ ، اگر آپ بصارت سے محروم ہیں اور ممبئی میں نابینا برادری کا حصہ ہیں تو آپ زیادہ تر لوگوں کو جانتے ہیں اور یہاں تک کہ آپ کو یہ پسند ہے یا نہیں اس بارے میں گپ شپ کرتے ہیں۔ میں ہمیشہ مذاق کرتا ہوں کہ میرے ناقابل اعتماد والدین کی وجہ سے ، میں سمجھتا تھا کہ میں بند گپ شپ کلچر کمیونٹی کی فائرنگ لائن سے باہر ہوں ، لیکن میں اندھی برادری میں ختم ہوا ، جو کہ زیادہ بند ہے اور ، خدا ہمیں بچائے ، مزید گپ شپ۔ در حقیقت ، مجھے یاد ہے کہ ایک ساتھ ایک تقریب میں جانا جس سے میں نے اپنا تعارف نہیں کرایا کیونکہ میں نے پروگرام ڈائریکٹر سے اس کے سوالات کو پریشان کن اور کافی پریشان کن پایا۔ میں بہت کم جانتا تھا کہ سائل کی آواز اس دوست کی تھی جو اسے بہتر جانتا تھا۔ کسی وجہ سے وہ میرے پاس نہیں آیا اور ہیلو کہا۔


میرا مقصد نابینا برادری میں کسی اور کے ساتھ کافی پینا تھا۔ جب میں پہنچا تو مجھے بتایا گیا کہ مزید لوگوں کو مدعو کیا گیا ہے اور آشوتوش ان میں سے ایک تھا۔ میں نے اسے جتنا ممکن ہو نظر انداز کیا۔ میں نے دوسروں کے ساتھ متحرک گفتگو شروع کی۔ لیکن شاید اس نے میرا غصہ اس پر محسوس کیا ، اور نہ جانے کیوں ، اور اپنے دوسرے قریبی دوستوں کے ساتھ میری گفتگو میں گم ہونے کی کوشش کر رہا تھا۔ میرے نزدیک ، یہ اس کے سمجھے جانے والے عارضے کا صرف ایک اور ثبوت تھا ، اور اس کے علاوہ ، اس نے وہی کیا جس نے مجھے سب سے زیادہ پریشان کیا: اس نے ایک گروپ میں آسانی سے بل ادا کرنے کی کوشش کی۔ پریشان ہو کر ، میں نے بل کا اپنا حصہ اس کے ہاتھ میں پھینک دیا ، رکشے میں بیٹھ گیا ، اور گروپ کو الوداع کہا۔ میں بہت کم جانتا تھا کہ یہ واقعی ایک اچھی دوستی کا آغاز تھا - محبت ، احترام ، پیار ، تنقید اور حمایت کا رشتہ۔

پہلی تعریف جو اس نے مجھے دی وہ یہ تھی کہ میں نے اس کے ساتھ مصافحہ کرنے کے فورا بعد ہی لمبی فنکارانہ انگلیاں رکھلینا ، جو آنکھیں بند کر کے چیک کرنے کی عادی نہیں تھی ، ایمانداری سے سب سے عجیب تعریف تھی جو میں نے کبھی حاصل کی ہے۔ لیکن اس نے معذوری اور اس کی پیچیدگیوں کے بارے میں میری سمجھ کو بھی گہرا کیا۔


وہ ایک انٹروورٹڈ شخص دکھائی دیا جو بہت کم بولتا تھا اور توجہ سے دیکھتا تھا۔ وہ شرمیلے مگر تیز تھے ، بڑی صلاحیتوں والے تھے لیکن بہت کم دکھائی دیتے تھے ، محاذ آرائی اور پرسکون نہیں تھے۔


میں کہوں گا کہ وہ اس طرح تھا کیونکہ اس نے دوستی کے پانچ سالوں میں بہت کچھ بدلا ہے۔ مجھے یاد ہے کہ ہم نے دوستوں کے ساتھ گھومنا شروع کرنے کے تقریبا six چھ ماہ بعد پوچھا تھا ، 'آپ بہت پر اعتماد نظر آتے ہیں ، کیا میں آپ سے پوچھوں کہ کیا تبدیل ہوا ہے؟'

 اکیلے ٹھنڈا رہنے کو کہا تھا۔ میں نے پہلے کبھی نہیں دیکھا تھا۔ اس انسانی پہلو کو زندہ کرنے اور ایمان اور گرم جوشی کے ساتھ شکریہ ادا کرنے کے لیے آپ کا شکریہ۔ '


میں ہمیشہ جانتا ہوں کہ معذور افراد بہت سارے سماجی رابطے کھو دیتے ہیں۔ چونکہ میں ہمیشہ دوست رہا ہوں ، میں نے زیادہ جدوجہد نہیں کی۔ لیکن میں جانتا تھا کہ سوشلائزیشن اہم ہے اور یہ پہلی بار تھا جب میں نے کسی پر اس کا اثر دیکھا اور مجھے یقین ہے کہ یہ ایک اچھی تبدیلی تھی۔ میں نے آشوتوش سے سیکھا کہ سوشل نیٹ ورکس سے وابستہ ہونا بدل سکتا ہے۔


لوگ کہتے رہے کہ آشوتوش نے زیادہ بات نہیں کی ، وہ پرسکون اور محفوظ تھا اور ہمیشہ اس کی رہنمائی کے لیے ایک مضبوط آدمی کی ضرورت ہوتی تھی ، لیکن آشوتوش ، جسے میں جانتا تھا ، ہوشیار ، مضحکہ خیز اور بات چیت کرنے والا تھا۔ ایک یا دو مہینے میں میں نے اس کی چالاکی ، اس کا خوف ، اس کی تاخیر اور ان چیزوں کو سیکھا جنہوں نے اسے ایک اعلیٰ مقام پر بٹھایا تھا۔ میں جانتا تھا کہ وہ نہیں پیتا ، جب وہ ورزش کرنے کی بات کرتا ہے تو وہ سست ہوتا ہے ، اور وہ ہمیشہ کسی میں اچھائی دیکھنا چاہتا تھا ، چاہے وہ کتنا ہی برا کیوں نہ ہو۔


جب میں اور آشوتوش نے بات شروع کی تو میں نے ایک این جی او کے ساتھ ایک پروجیکٹ کامیابی سے مکمل کیا اور مزید کام کی تلاش کی۔ میں افسردہ تھا کیونکہ جس شخص سے میں نے برسوں سے محبت کی تھی ، یکطرفہ ہونے کے باوجود اس کی شادی کسی اور سے ہوئی تھی۔ میں بے روزگار تھا اور مجھے اپنی نجی زندگی میں گمراہی کا احساس ہوا۔ راتیں خوفناک تھیں اور صبح میں کوئی جوش نہیں تھا۔ تنہائی موٹی اور مضبوط تھی۔ آشوتوش اس اندھیرے میں روشنی نہیں تھا ، لیکن اس نے صرف میرا ہاتھ تھام کر مجھے دکھایا کہ اندھیرے کو آرام دہ اور خوشگوار طریقے سے دور کیا جا سکتا ہے۔ گرمی اور ہمدردی کو محسوس کرنے کے بجائے میں نے سوچا کہ میں اس کا مستحق ہوں ، اس نے کہا ، "چپ رہو اور اپنے آپ کو دیکھو۔ تمہیں نہ ترس ہے اور نہ تمہاری قسمت۔ یہ صرف ایک قدم ہے اور میں آپ کو بتا سکتا ہوں کہ زندگی میں آپ بڑے ہو جائیں گے ، کوئی بھی آپ کو نہیں روکے گا ، کوئی آدمی نہیں اور کوئی دل شکستہ نہیں ہوگا۔ اور یہ صرف زور دینے کی بات نہیں تھی۔ آشوتوش میرے ساتھ بہت دو ٹوک ہونے کے لئے جانا جاتا ہے ، اور میں اس کے ساتھ - بدتمیزی کی حد تک۔ یہ اس کا یقین ، اس کی آنت کا احساس ، اس کا میرے بارے میں معروضی جائزہ تھا۔ وہ اکثر کہتا تھا ، 'گوئیل ، تم میرے لیے شاہی ہو ، لیکن اپنے گلے کو ہلا دو اور اپنے لیے افسوس محسوس کرنا چھوڑ دو۔

ہماری دوستی کے پہلے چند مہینوں میں ، میں اکثر اگلے دن کے بارے میں سوچتے ہوئے رات کو جاگتا تھا ، امید ہے کہ یہ اب سے زیادہ خراب نہیں ہوگا۔ اسی طرح ڈپریشن آپ کو اپنی لپیٹ میں لے لیتا ہے۔ یہ تاریک اور پریشان کن ہے اور یقینی طور پر ختم نہیں ہوگا۔ ان کئی نیندوں والی راتوں کے دوران ، آشوتوش فون کے دوسرے سرے پر میرے پاس رہے ، اشو ، جب میں جاگ رہا تھا۔

ایسی ہی ایک شام اس نے مجھ سے ایک عجیب سوال پوچھا: 'کیا تم میرے ساتھ سنیما آ رہے ہو؟'

مذاق کے موڈ میں نہیں ، میں نے غصے سے اسے یاد دلایا کہ ہم پانچ منٹ سے بھی کم فاصلے پر رہتے تھے اور یہ کہ آدھی رات ضرور تھی اور کوئی فلم تھیٹر نہیں کھلے گا۔

اشوک نے کہا کہ اس کی بیٹری کم چل رہی ہے اور اس نے مجھ سے اسکائپ پر رابطہ کرنے کو کہا۔ ہچکچاتے ہوئے ، میں نے یہ کیا۔ جب کال آئی تو میں نے اس کی آواز میں ہلکی سی گڑگڑاہٹ سنی ، لیکن جب میوزک چلنا شروع ہوا تو میں بہت اداس تھا۔ اور پھر ہم نے اپنی پسندیدہ فلموں میں سے ایک ساتھ دیکھنا شروع کیا۔ فلم کے دوسرے ورژن کے علاوہ جو میں نے دیکھا ، یہ ایک آڈیو بیانیہ تھا۔ آڈیو کمنٹری ایک پہلے سے ریکارڈ شدہ ساؤنڈ ٹریک ہے جو کسی فلم میں غیر زبانی مناظر بتاتا ہے ، جس کا مطلب ہے کہ آپ کو سکرین دیکھنے کے قابل ہونا چاہیے۔

نہیں ہے۔ اس رات میں آشو کے ساتھ فلم دیکھنے کا مکمل تجربہ شیئر کر سکتا تھا-اور وہ اسے جانتا تھا۔مجھے اپنے بستر پر آرام کرنا اور فلم دیکھنا یاد ہے۔ اسکائپ پر اشو کی موجودگی گلے لگنے کی طرح گرم ہے۔ میں ان کی ہنسی سن سکتا تھا جب میں پھٹ پڑا ، ہم نے کشیدہ لمحوں میں ایک دوسرے کی خاموشی کو محسوس کیا اور میں جلد ہی اپنے ہیڈ فون پلگ ان اور میرا لیپ ٹاپ بیڈ سائیڈ ٹیبل پر رکھ کر سو گیا۔ راستہ۔

اشو 'صرف' ایک دوست تھا اور اب بھی ہے ، لیکن اس رات ، کچھ غیر حقیقی لمحوں کے لیے ، میں نے سوچا ، 'اگر کیا؟' اور جب کہ یہ ہمارے لیے نہیں تھا ، میں اسے ہمیشہ شام کی سب سے رومانٹک تاریخ کے طور پر یاد رکھوں گا۔

اقتباس بشکریہ محبت کے گیارہ طریقے: پینگوئن کا شائع کردہ مضمون۔

ندھی گوئل پوائنٹ آف ویو میں صنف اور معذوری کے لیے پروگرام ڈائریکٹر ہیں۔ وہ ممبئی میں قائم این جی او رائزنگ فلم کی بانی اور ڈائریکٹر ہیں۔ وہ ہندوستان کی پہلی معذور خاتون کامیڈین ، ایک عملی خواب دیکھنے والی ، اور ایک مضبوط مومن ہیں جنہوں نے اپنی زندگی بھرپور انداز میں گزاری ہے۔

Post a Comment

0 Comments