>

حقیقی محبت کی کہانی۔

 گاؤں کی لڑکی سے محبت کرنے میں میری زندگی کی کہانی۔

حقیقی محبت کی کہانی۔


تصویرکامل میں نے صرف آپ کے لیے آپ کی محبت کو پایا ہے ہنی صرف اس میں غوطہ لگائیں اور اپنے لیڈر کی پیرویمیں ایک خوبصورت اور پیاری لڑکی ہوں مجھے نہیں معلوم تھا کہ آپ میرا انتظار کر رہے تھے میں نہیں جانتا کہ اگر ہم پیار کرتے ہیں تو میں اس بار مزید نہیں جاؤں گا لیکن مجھے نرمی سے بوسہ دینے کا افسوس ہے کیونکہ ہم صرف پایا بیبی گروو تمہارا دل میرا ہے اور تم مجھے میری آنکھوں میں لے جاؤ بیبی گانا جب تم کہتے ہو کہ تم گندی لگتی ہو میں نے ہمیشہ آہستہ سے سرگوشی کی لیکن تم نے سنا ہے شہد آپ آج رات کامل لگ رہی ہیں میں نے ایک عظیم عورت کو پایا جس کے بارے میں میں جانتا ہوں میرے خوابوں کو اس میں محبت ملی گھر میرے راز میرے رازوں سے زیادہ محبت لاتے ہیں میرے بچوں کی پرورش کے لیے فی الحال ہم بچے ہیں لیکن ہم لڑنا پسند کرتے ہیں تمام مشکلات کے باوجود میں جانتا ہوں کہ ہم اچھی طرح چلیں گے پیارے میرا ہاتھ پکڑو میری گرل فرینڈ بنو ، میں تمہارا آدمی بنوں گا۔ میرے ہاتھوں کے درمیان گھاس پر اندھیرا ، ننگے پاؤں ، ہمارا پسندیدہ گانا سنیں جب میں آپ کو اس لباس میں دیکھتا ہوں تو میں اتنا خوبصورت لگتا ہوں کہ میں اس کے لائق نہیں ہوں تاریک ، ننگے پاؤں میرے ہاتھوں کے درمیان گھاس پر ، میرا پسندیدہ گانا سنیں ، اب میرا یقین کریں میں کیا دیکھتا ہوں ، میں جانتا ہوں کہ میں نے پری سے ذاتی طور پر ملاقات کی اور وہ کامل لگ رہی ہے۔ میں اس لائق نہیں ہوں کہ آج رات آپ کو کامل نظر آؤں جب میں آپ کو اس لباس میں دیکھتا ہوں تو میں بہت خوبصورت لگ رہا ہوں۔ برداشت نہیں کر سکتا پیارے آپ آج رات کامل نظر آ رہے ہیں میں جانتا ہوں کہ میں نے فرشتہ لڑکی سے ذاتی طور پر ملاقات کی اور وہ کامل لگ رہی ہے۔ میں اس قابل نہیں ہوں کہ آپ آج رات کامل نظر آئیں۔ ہمارے پاس بہت سارے پسندیدہ گانے ہیں جب میں آپ کو اس لباس میں دیکھتا ہوں تو میں اس کے مستحق نہیں ہوں عزیز آج رات آپ کامل نظر آتے ہیں میں جانتا ہوں کہ میں نے ایک فرشتہ لڑکی سے ذاتی طور پر ملاقات کی اور وہ کامل لگ رہی ہے ، ہاں یہ مجھے خوبصورت لگتی ہے ، گندگی کے لیے بھی نہیں میں؟


 جن میں زیادہ تر گانے بات نہیں کرتے۔ یہ صرف ایک محبت کا گانا ہے مجھے امید ہے کہ آپ میرا مستقبل ہیں۔


جو اس چھوٹی سی محبت کو کبھی نہیں جان پائیں گے۔ گانا اس محبت کی تبلیغ کرتا ہے جس کے بارے میں زیادہ تر گانے بات نہیں کرتے۔ یہ صرف ایک محبت کا گانا ہے ، امید ہے کہ آپ میرا مستقبل بنیں گے۔

ایک امیر لڑکی اور غریب آدمی کی محبت کی کہانی۔

حقیقی محبت کی کہانی۔




ایک غریب لڑکا ایک امیر لڑکی کو پسند کرتا تھا۔ ایک دن لڑکے نے تجویز دی کہ آپ کی لڑکی نے اس سے کہا: -
"سنو! تمہاری باقاعدہ تنخواہ میرا روزانہ خرچ ہے۔
کیا میں آپ سے منگنی کر لوں؟
آپ کیسے سوچیں گے؟ میں تم سے کبھی محبت نہیں کروں گا۔
تو مجھے نظر انداز کریں اور اپنی سطح کی دوسری خواتین سے رابطہ قائم کریں۔
لیکن کسی طرح نوجوان اسے نظر انداز نہیں کر سکتا۔
ایک دن بعد ایک دہائی ، وہ ذاتی طور پر ایک مال کا دورہ کر رہا تھا۔
لڑکی نے کہا ہیلو! آپ کیسے ہو؟ کیا آپ نے کبھی کسی ایسی خاتون سے ملاقات کی ہے جس سے میں اب خوشی سے ایک خوبصورت لڑکے سے شادی شدہ ہوں؟
کیا آپ میرے شوہر کی تنخواہ کا اندازہ لگا سکتے ہیں؟ 50 ہزار ماہانہ! کیا آپ کبھی اپنی زندگی میں اتنی تنخواہ کا سوچ سکتے ہیں؟ اور وہ بہت ہوشیار ہے۔
اس کہانی میں ہمارے ہیرو کو یہ الفاظ سن کر بہت دکھ ہوا ہے۔ اس کے شوہر نے سپر مارکیٹ چھوڑنے کے تھوڑی دیر بعد ، اس کے شوہر نے لڑکے کو عزت سے سلام کرنا شروع کیا ، جو بھی لڑکی لڑکے سے کہہ سکتی ہے۔ "سر آپ یہاں کیسے ہیں؟ کیا آپ میری بیوی کو جانتے ہیں؟"
پھر اس نے اپنی بیوی کو بتایا کہ وہ لڑکا اس کا سی ای او تھا اور وہ اس کے 200 ملین ڈالر کے تازہ ترین منصوبے میں اس کی مدد کرنے والا تھا۔ تو وہ ابھی تک سنگل ہے
وہ خاتون کتنی خوش تھی ، جو الفاظ آپ لوگوں کو بتاتے ہیں وہ بہت سارے مسائل بتاتے ہیں۔ ذرا تصور کریں کہ ایک دہائی کے بعد وہ شخص جو اس کے لیے جوتوں کا جوڑا برداشت نہیں کر سکتا تھا ، اپنے شوہر کا باس بن گیا۔
ہمیں ہر اس چیز کے لیے شکر گزار ہونا چاہیے جو ہمیں زندگی میں ملتی ہے۔
میں کامل نہیں ہوں ، شاید میں اچھا نہیں ہوں آپ کی زندگی میں کامیابی اور خوشی لائے گا۔
خدا آپ کو آپ کا بہترین دوست بھیجے گا تاکہ آپ کو پریشان ہونے کی ضرورت نہ ہو اور اگر آپ کو پہلے ہی کوئی مل گیا ہے تو وہ آپ کو صحیح سمت میں لے جائے گا۔

Post a Comment

0 Comments