>

میاں بیوی کی مخبت کے کہانی

میاں بیوی کی مخبت کے کہانی 

میاں بیوی کی مخبت کے کہانی



کوویڈ نے میری پولیمورس شادی کو یکجہتی بننے پر مجبور کیا۔میلانیا لافورس کے لیے ، سماجی دوری کے لیے وبائی امراض کے رہنما خطوط کا مطلب ہے کہ وہ اب مردوں کو اپنی شادی سے باہر نہیں دیکھ سکتی۔ لیکن ایک جوڑے نے صرف اپنے شوہر کے ساتھ اپنے تعلقات کو تبدیل نہیں کیا - اس نے اس کے ساتھ اپنے تعلقات کو تبدیل کردیا۔

ڈیو نے میرا چہرہ اپنے ہاتھوں میں تھام لیا۔

"پی ایس" ، اس نے مجھے کاٹا۔ انہوں نے کہا کہ آپ اسے نہیں خریدتے کیونکہ آپ سمجھتے ہیں کہ مرسڈیز رکھنا سستا ہے۔ "میں ہمیشہ جانتا تھا کہ میں کیا کر رہا ہوں۔

ڈیو ہنس دیا "براہ کرم انتظار کریں۔

یہ پہلا موقع نہیں جب ڈیو نے مجھے یہ تقریر دی۔ اس نے میری شادی کے دوران دوسرے مردوں کے ساتھ کئی بریک اپ کے ذریعے مجھے تسلی دی۔ ہر بار میں نے ڈیو سے اپنی چوٹ چھپانے کی پوری کوشش کی۔ میرا مطلب اس پر بوجھ ڈالنا نہیں تھا۔ لیکن کچھ جذبات اتنے مضبوط ہوتے ہیں کہ وہ اپنے 17 سالہ شریک حیات سے چھپ جاتے ہیں۔

ڈیو اور میں ہمارے کھلے تعلقات میں آگئے۔ جب ہم 20 کی دہائی کے آخر میں تھے۔کیہ پہلا موقع نہیں جب ڈیو نے مجھے یہ تقریر دی۔ اس نے میری شادی کے دوران دوسرے مردوں کے ساتھ کئی بریک اپ کے ذریعے مجھے تسلی دی۔ ہر بار میں نے ڈیو سے اپنی چوٹ چھپانے کی پوری کوشش کی۔ میرا مطلب اس پر بوجھ ڈالنا نہیں تھا۔ لیکن کچھ جذبات اتنے مضبوط ہوتے ہیں کہ وہ اپنے 17 سالہ شریک حیات سے چھپ جاتے ہیں۔

 اسی طرح اس نے ڈیو کو دیکھا ، اس نے اپنی بیوی کو شہر میں گھومنے دیا۔ وہ بہتر کا مستحق ہے۔ وہ ایک اچھی بیوی کا مستحق تھا ، ایک ایسی عورت جسے پریمی کی ضرورت نہیں تھی۔ میری بے چینی بڑھ گئی۔

"مجھے پرواہ نہیں ہے کہ دوسرے لوگ کیا سوچتے ہیں ،" ڈیو نے مجھے یاد دلایا جب میں نے یہ خدشات اٹھائے۔ مجھے عارضی طور پر ان کے تسلی بخش اعتماد سے رہا کیا جا رہا ہے جب تک کہ میں اگلے دل کا کام کرنے والا بارٹینڈر قاتل ایبس کے ساتھ لاتا ہوں اور اپنے شوہر سے مدد نہیں لیتا۔ براہ کرم دیکھو. وہ مجھے تکلیف میں دیکھنا پسند نہیں کرتا تھا اور اس نے سوچا کہ یہ رشتے میرے لیے قیمتی ہیں۔ جب اس نے مجھے تسلی دی اور پیار سے مجھے ایک لگژری کار سے تشبیہ دی تو اس نے میرا کچھ جرم مجھ سے دور کر دیا۔ میں دوسروں سے ملنا نہیں روک سکتا تھا۔ اعلی عہدوں کے اہل ہیں۔ مجھے مراقبہ پسند ہے۔

میں نے ڈیو کو بار بار کہا تھا کہ اگر وہ مجھے چاہتا ہے تو میں دوسرے لڑکوں سے ملنا بند کر دوں گا۔ ایک جوڑے کی حیثیتہماری حفاظت پہلے آئی۔ اس کا مطلب یہ نہیں تھا کہ میں اپنے کھلے تعلقات کو کھونے سے نہیں ڈرتا تھا۔ کیا میں ڈیو پر پاگل ہوں؟ کیا میں بور یا اداس ہونے جا رہا ہوں؟ کیا غیر مونوگامی ایک نائب تھا جسے میں کسی اور چیز سے بدل سکتا ہوں؟ کیا ہم دونوں خوش رہیں گے؟


کوڈ نے ہمارے لیے کوئی چارہ نہیں چھوڑا۔ لیکن میری حیرت کی بات یہ ہے کہ میں نے کبھی ڈیٹنگ نہیں کی۔ ڈیو اور میں نے ایک سال کے علاوہ ایک رات بھی نہیں گزاری۔ یقینا ہمارے پاس ایسے دن تھے جہاں ہمیں خون بہنے سے بچنے کے لیے اپنے آپ کو مختلف کمروں میں بند کرنا پڑا ، لیکن کس نے نہیں کیا؟ ڈیو اور میں کبھی کبھی اکیلے ہوتے تھے ، لیکن میں اضافی رومانس نہیں چاہتا تھا۔ ہمارے پاس سادہ ہیں۔


 پرسکون ، آرام دہ زندگی سے لطف اندوز ہوں۔


ہمارا کھلا رشتہ جلد ہی ماضی کی بات بن گیا۔ دوسروں کو ڈیٹ کرنے کے مواقع کی کمی نے مجھے اپنے آپ کو شرمندہ کرنے کے موقع سے بھی محروم کر دیا ہے ، جس نے ہمیں اپنی شادی پر نظرثانی کرنے کا واضح عنوان دیا ہے۔ وبائی بیماری نے مجھے اپنے تمام پچھلے گندے رشتوں اور جذبات کے بغیر ذہنی طور پر محفوظ محسوس کرنے کی اجازت دی ہے۔


میں بعض اوقات کھلے اور "متبادل" تعلقات پر تحقیق کرتا رہا ہوں۔ میں نے میڈیم اور انسٹاگرام پر پولیموری ڈے کی پیروی کی۔ میں اخلاقی سلاٹس پڑھتا ہوں (مفت حوالہ جات) میں نے فریدہ کاہلو اور اس کے مداحوں کی تعریف کی۔ میں نے لوئس XIV کے دربار میں اپنے آباؤ اجداد کے کاموں کا جائزہ لیا اور پایا کہ میرے خاندان کی خواتین 17 ویں صدی سے لڑکوں کی عادی تھیں۔ 2021 میں ، پولیموری میڈیا میں ہر جگہ ہوگی۔ اگرچہ جنرل زیڈ لڑکے سے میں نے اس سے پہلے ملاقات کی تھی جب کاویڈی نے کہا تھا کہ اس کے آدھے دوست کھلے تعلقات میں ہیں ، میں نے کثیر الجہتی پہلو پر خاص طور پر سی آئی ایس ہیتھرو تعلقات میں بدصورت داغ نہیں دیکھے تھے۔ جب تک میں اس کی تحقیق نہیں کرتا۔ (کچھ لوگ بحث کریں گے کہ کثرت ازدواج کو طویل عرصے سے مختلف حلقوں میں زیادہ قابل قبول سمجھا جاتا ہے۔)

پولیمورفک کلچر "نیو ریلیشن انرجی" (این آر ای) کی بات کرتا ہے ، ایک مزیدار نیورو ٹرانسمیٹر کاک جس کا میں نے پہلے ذکر کیا تھا - "رومانٹک کامیڈی کی "۔ جب درد ٹوٹ جاتا ہے اور Nکو ہٹا دیا جاتا ہے تو یہ تکلیف دیتا ہے۔ یہ صرف ایک سبق ہے جو میں نے اپنی تحقیق سے سیکھا ہے ، اور اس تفہیم نے مجھے پچھلے جرائم میں ڈرامائی طور پر مدد کی ہے۔ بہت سی چیزیں ہیں جنہوں نے مجھے دوسرے لوگوں کے تجربات کو سننے اور پڑھنے کی ترغیب دی ہے۔ دوسرے مردوں سے علیحدگی کے دوران جو دکھ میں نے محسوس کیا وہ غیر شادی شدہ شادی میں متوقع تھا اور یقینی طور پر اس کا یہ مطلب نہیں تھا کہ میں بری بیوی ہوں۔ دوسروں کو تلاش کرنا ناقابل یقین ہے جو ہماری طرح تعلقات میں تجربہ رکھتے ہیں۔


 یقینی طور پر طاقتور۔ بہت سی پولیو ویمن ہیں جنہیں اعتماد ہے۔ وہ خوبیاں جن سے میں اپنے آپ سے نفرت کرتا تھا۔ یہ جان کر کہ دوسرے لوگ ہیں جو میری کہانیاں سناتے ہیں اس نے مجھے اپنے بدنما داغ سے نکلنے میں مدد کی۔ میرے ڈاکٹر کے ساتھ دور دراز گفتگو نے بھی مجھے اس نتیجے تک پہنچنے میں مدد کی۔

میں نے قبول کرنا شروع کیا کہ ہر ایک کی پیچیدہ ضروریات ہیں۔ شاید یہ سچ ہے کہ میں ایک سے زیادہ دوست چاہتا تھا۔ شاید یہ ٹھیک ہے کہ مجھے اب کسی کی ضرورت نہیں ہے ، یا یہ کہ میں بعد میں اپنا خیال بدل لوں گا اور اپنے آپ سے نفرت نہیں کروں گا۔

ایک دہائی سے زیادہ عرصے سے ، ڈیو اور میں نے اسی سرپرستی کے اصولوں پر عمل کیا ہے جس سے مجھے ڈر تھا کہ معاشرہ ، خاندان اور دوست ہمیں پیچھے رکھیں گے۔ ڈیو اور میں ہمیشہ ایک ساتھ خوش رہے ہیں۔ اپنے آپ کو اتنے سالوں سے مارنے کے بجائے ، کاش میں ترقی پسند ہوتا اور دوسرے لوگوں کی طرح قبول کرتا جو غیر معمولی تعلقات کا انتخاب کرتے ہیں۔ کاش میں "کثیر جہتی" ہونے سے اتنا خوفزدہ نہ ہوتا کہ میں نے اس کے بارے میں جاننے سے گریز کیا۔ اور میری خواہش ہے کہ بنیادی طور پر سوچنے کے بجائے ، میں ایسا کیوں ہوں؟ اس کے بجائے کہ کون پرواہ کرتا ہے ، اگلا کون ہے؟ اس سے پہلے کہ میں نے رشتے سے دستبرداری اختیار کی ، سنی اور اپنی ضروریات کو قبول کیا۔


میں نے حال ہی میں ڈیو سے پوچھا کہ اس نے کیسے سوچا کہ وبائی بیماری نے ہمارے یکجہتی کے رشتے کو بدل دیا ہے اور اس نے سر ہلایا۔ انہوں نے کہا ، "میں نے اسے مشکل سے محسوس کیا۔" قدرتی طور پر۔ ڈیو کو کبھی بھی کسی سے ملنے میں دشواری نہیں ہوئی ، میں ہی تھا جس نے مجھے مارا۔

میں نے بالآخر سب سے غیر محفوظ نسائی کام کیا جو میں کر سکتا تھا اور اپنے شوہر کی بات سنی۔ وہ ٹھیک تھی۔ میں بہت اچھا ہوں کیونکہ میں وہی ہوں جو میں ہوں ، اب نہیں۔ میں ایک مرسڈیز ہوں

Post a Comment

0 Comments