>

شادی کی رات نئی کہانی .

شادی کی رات نئی کہانی .


شادی کی رات نئی کہانی .



 میرا نام دھرو ہے میں احمد آباد رہتا

 میں ایک مڈل کلاس فیملی ہوں میری عمر 26 سال ہے۔

وہ سال ہے جب میں محبت پر یقین نہیں کرتا۔ کیونکہ محبت وہ سب تھی میں کمپیوٹر انجینئر ہوں

چنانچہ میں نے نیٹ پر بات چیت کی اور اس بار بہت سارے صفحات کھل گئے۔

شادی ایک طرف ہے لہذا میں اس طرف جا رہا ہوں۔

میں اندر ہوں اور کچھ لڑکیاں میری ہیں۔

شادی کو دلچسپ بنائیں لیکن مجھے کچھ چیزیں پی ایچ پسند ہیں۔

مزید گپ شپ نہیں۔ ایم آئی کائی لاڈکیو سی۔


اس تھابی اک لڑکی کو پیرول کی تجویز ہے۔

صرف مجھ سے رابطہ کریں یا مجھے ایس ایم ایس بھیجیں۔

سیل ایک دن پی ایچ پی استعمال کر رہا تھا۔

وو نے کہا کہ میں آپ سے ملنا چاہتا ہوں۔

وو نے مجھے گینٹو گینٹو مارا اور سورت نے مجھے مارا۔ کافی عرصے سے احمد آباد تھا۔

میں نے میڈیکل سکول میں کام کیا۔

معافی مانگیں اور نہ کہیں

یہ کہاں سے آیا لیکن کٹ گیا یا جے ڈی۔ ناہیر رک جائے گا۔

وہ رات کی ٹرین چلاتی ہے ، لہذا وہ صبح آتی ہے۔

اور میں پیرول کے لیے اٹھاتا ہوں۔

. اور وہ میرے گھر آئی۔

میرے والد اور والدہ نے مجھ سے پوچھا کہ کیسا ہے؟

ہے؟ میں کہتا ہوں کہ یہ میرے دوست ہیں اور

وہ صبح 10 بجے کے بعد بازار جاتے ہیں۔

پروبیشن کہتا ہے کچھ کھاؤ ، پھر میں نے کہا پروبیشن۔


کہ وہ این آر ریسٹورنٹ میں آتے ہیں اور وہ۔


ریسٹورنٹ ایک جوڑے کا گھر ہے اور میں اور پارو۔


بیٹھے جوڑے کا خانہ


ایک سینڈوچ کھاؤ اور میں پروبیشن دیکھوں گا۔ اور میں آپ کے ہونٹوں کو چومنا چاہتا ہوں۔  طبعی میں پروبیشن۔ پیرول نے مجھے اور میرے دونوں کو بوسہ دیا۔

ہاتھ بھی چھاتیوں کو پیرول پر ڈالتے ہیں۔ ول کا کہنا ہے کہ NOOO plz اس بار نہیں لیکن میں

ne kaha plz کچھ دیر بعد پارول

بھی جنسی ہے اور میرا لنڈپیرول قتل کے لیے تیار ہے۔ پارول مجھے بتائیں: ابھی نہیں ، براہ کرم۔ میں: کون جانتا ہے؟

prul: parul ٹھیک ہے جلد جہنم میں جائیں۔ ٹھیک ہے لیکن جگہ بہت چھوٹی تھی۔ اور میں

میں جانے کے لیے تیار تھا۔

اور میں نے اپنے ملک کو بوسہ دیا۔

چن باہر آیا اور ٹرنک میں خلا کے ذریعے۔

اب کے یو سے لینڈ پارول بولی لیں۔

مجھ پر ایک احسان کرو۔

میں اس سے تھوڑا پیار کرتا ہوں۔

اپنے ملک کا انتخاب اور بوسہ لینا شروع کیا۔

ٹنسل ٹوٹنا شروع ہوئی اور اسی طرح۔

میں تمہیں پارول بتا دیتا۔

میرا لینڈپیپی کنڈوم لے لو۔

لینڈ پائی بیٹھو اور سب سے بڑھ کر اس کے دو پیرو۔

میری طرف میری زمین پینا۔

مینکاہا اس میں چھوٹو لگانے لگی۔ نہانا

بیٹھ جاؤ اور اوپری لوئر اوسکو بنو مستی آن تھی اور زیادہ تر بلی میں پھنسی ہوئی تھی۔ میں بیٹھ گیا اور میرا ملک۔ جیک اس کے بورو میں مجھ میں گس اور وا۔ بککاچو میں چیخنے لگا۔ اسکا مہ دبد دیا وا رو رہا ہے۔ لیکن میرا مطلب موکا کو چودنا نہیں تھا۔ میں نے کم سے زیادہ تک ادویات لینا شروع کیں۔ برا می وی اے او او ایس دوبارہ اور کین۔ آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآئ zzzzzoooor ssssss kkkkarooooo pppppllllzzzzzzzz Me US Ki Buru Mein Me SE پانی پلایا اور va luss لیکن میرا ملک ابھی باقی ہے۔

بچہ دانی اور گھوڑی کی زمین بھی کم تھی۔ کہا کہ میں نہیں جانتا کہ میں اتانی ہوں۔

ایوگی اور وا محض زمین۔

ہل گیا اور میری زمین سیراب ہو گئی۔

PA ہم جنس پرست ٹیب نکالیں Merland ur

میں ٹیب استعمال کرنے کے قابل تھا۔

کھاناda me ki tabhi use کھڑا میں کی بھی سائیڈمیں نے اٹھ کر سیور کی طرف دیکھا۔

میں نے محسوس کیا کہ میرے کنڈوم سے پانی نکل رہا ہے۔ میرے لیے برا

اس نے میرا کنڈوم اتار دیا مجھے پانی نظر نہیں آتا

میرے گھر آئے ہم ایک ہیں۔ دوسرے شخص کو مت دیکھو اور جلدی کرو

چلو سورو سٹار کھاتے ہیں نبض اور رات 12 دیکھا۔

نبض اور رات 12 دیکھا۔ چار بجے سونے کے لیے تیار ہو جاؤ۔

وہ ہمارے 5 کمروں اور 1 کمرے میں ان کے پاس گئے۔

پارول مجھے دیا گیا۔ اوپر والے کمرے میں پاپا کی ماں پارولس تھیں۔

پارول گڈ سائیڈ ورک پر۔

رات چلنے لگی پھر میں نے کہا: رات کو

Avoga wboli ٹھیک ہے آپ آ رہے ہیں۔

مجھے 2 بجے سے سویا پنیری چاہیے۔

مجھے کمرہ SE میں اپر کی سے اور۔

میں چوہے اور چوہے کے لیے تیار ہوں گا۔

میں بڑے بڑے میں سوتا ہوں۔

اس کے کمرے سے میں نے اسے چاند پر آتے دیکھا۔

میں کنڈک سے منگنی نہیں کر رہا تھا۔

لگادی اور کی وا جگ را تھی اسے لباس ملنا تھا۔

مانے نے کہا ابی اس کے پاس۔

مجھے سونے دو اور بوسہ دو۔

Lagar V بھی Waboli تک تھا۔ مرمت

صرف آپ کو دکھاتا ہوں

آؤ اور میرے لیے کام کرو۔USK ke Gavon ko nika diya tabhi dekha mein uske bbboooollچچی مجھے کے او سے باہر لایا۔ ووٹنگ شروع کی اور یہلگار اور کی میجے کی طرف سے سب سے زیادہ سبا کی۔

اسے روکو ، لعنت یہ چادی نکالگے ان کو۔میری پینٹیہوج بری سے باہر آئی ، لیکن جی مرد۔ زمین

KY ارے مین کی تفصیل۔ Kahas Merethon Sex Hade Kern Sex vaha میری زمین اور زمین ہاتھ میں لے لی۔ آج اپنے دوست سے کہنا شروع کیا۔ آپ کو کل مجھے چھوڑنے کا خیر مقدم ہے۔ اداس ہو گا کہ میں نے سوچا کہ جاوگی اُوری۔ بادے میرا زمین ٹٹ ہون۔ لاگا میری بات کو چپکانا۔ کہا کہ وہ کنڈوم چادیہ چولی میں وہاں اب اور پھر مست استعمال کرتا ہوں۔ SSSE ہونے لگا۔ چڈو کو sse churdu کی طرف aurr مجھ سے بھی تان میرے اگیاے مین زورار سی۔ ، ڈھاکا دیا وا کش ہونا شروع ہو گیا اور۔ برا ہوں مین واہ اوممممممممممممممممم دیکھو اففففف ششفہ ہاہاہاہاہاہاہا Aaahhhh uffff zzzzzzzz ee chood لنڈ آج تم نے آئی ایس ایس کو انگلی سے مارا۔ دی ، ابی چود تا دیکھی بولی ، اورو۔ میں کھپ کھپ کا انتخاب کروں گا۔ اس سے کہو میں تمہاری لنڈ کی سواری ہوں۔

آپ کرما میں کتنا ڈھانچہ چھوڑ سکتے ہیں؟

میں چھوٹا ہوں میں 3 سینگ استعمال کرتا ہوں۔

Chuke the اور Badme نے دیکھا۔

اس کے برم میں دونوں طرف سرخ چوکی ہونی چاہیے۔

اور چمک نکل آئی تھی

آپ کہاں ہیں آپ کیسے ہیں؟

آج بائیں زبان میں فرق ہے۔

آپ نے کبھی کس کو چھوڑا اور میں چھوڑوں گا؟

لاگا اور میرا ملک اور سی لبا ہوان۔

میں نے سوچا کہ پانی نکل رہا ہے۔

میں نے تمہیں روکا۔

میرا کنڈوم اتار دو

چھوڈو مینے کا ٹھیک ہے کنڈوم۔

باہر آیا اور سخت پروگرامنگ شروع کر دی۔

SE نے کوڈنگ شروع کی ، VA نے ٹھنڈا ہونا شروع کیا۔

اور dallloooo zzzoorrr ssee daaallll

ہاہاہاہاہاہاہاہاہاہاہاہاہاہاہاہاہاہاہاہاہاہاہاہاہاہاہاہاہاہاہاہا

اور مجھے اس سے محبت ہو گئی۔

تھابھی ، اس کا پانی مجھ میں گرنے لگا۔

میں اس کے ڈین 5 میں فرش پر سویا۔

تم نے اسے کہاں بتایا؟

اے بی جاو میرے کمرے میں میں نے کہا ٹھیک ہے۔

میں نے ٹائٹس پہننا شروع کیا اور۔

تابی و بیدی میرے بادشاہ یہ کنڈوم۔

میرے لیے GA کون لے گا؟

رہاس ایچ یو اور کا کا لیگا اور کا دسرالدین۔

وہاں جن سالا کی کرنلگی سی مینا۔

کہاں سے آپ تک۔

تقریر سے بہت کچھ ملے گا۔

بہت کچھ آئے گا۔ اور میں ٹرین استعمال کرتا ہوں ، مجھے بیٹھنے دو۔

Post a Comment

0 Comments