>

وقت کی قدر کرو

 

وقت کے استعمال کی کہانی

وقت کی قدر کرو


یہ ایک گاؤں کی کہانی ہے ، ایک شخص نے ایک کسان کے ساتھ کام کیا ، لیکن اس کسان نے وضاحت کی کہ اگر آپ وقت پر کام نہیں کرتے ہیں تو ہمیں پریشانی کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے ، لیکن اس شخص کو کوئی اعتراض نہیں ، کسان کے پاس جانا تھا ، کچھ کرنا پڑا کام کے یار یہ کہا جاتا ہے کہ آپ کو شام سے پہلے کھیت میں پانی پلانا ہے تاکہ کھیت بھر جائے ، کہتے ہیں کسان چلا گیا ہے ، تب انسان سوچے گا کہ ابھی بہت دیر ہوچکی ہے۔ . شام کو میں تھوڑی دیر بعد پانی استعمال کروں گا لیکن وہ سو رہا تھا ،
جب وہ آنکھیں کھولتا ہے تو اس نے کسان کو سامنے کھڑا اور کسان کو دیکھتے ہوئے کہا کہ آپ وقت پر کام کیوں نہیں کررہے ہیں ، اب رات ہوچکی ہے اور آپ نے ابھی تک پانی نہیں ڈالا ، اس شخص نے یہ کہنا شروع کردیا۔ میں بھول گیا ، کسان بہت ناراض ہوا ، لیکن وہ کچھ نہیں کرسکا ، لہذا کسان نے کہنا شروع کردیا کہ اب سے محتاط رہنا بہت ضروری ہے ، وقت پر کام کرنا سیکھیں ، لیکن آپ کو پرواہ نہیں
لیکن وہ شخص بہت سست تھا ، اس نے کچھ نہیں کیا ، اس کا خیال تھا کہ کسان ہمیشہ وقت پر ہوتا ہے ، اسے نہیں لگتا تھا کہ یہ میری غلطی ہے ، مجھے کیا سوچنا چاہئے ، لیکن پھر میں بھول گیا ، کسان خود خود اس شخص کے پاس آیا اور کہا۔ کچھ دن میں ہماری فصل تیار ہوجائے گی ، لہذا آپ کو محتاط رہنا ہوگا کہ فصل کو خراب نہ کریں ، اگر ایسا ہوتا ہے تو ہمیں بہت نقصان اٹھانا پڑے گا ، اس شخص نے کہا ، میں پوری کوشش کروں گا ، کسان نے کہا ، کوشش نہ کرو ، ڈان نہیں جانتے کب آپ سمجھیں گے ، ہوشیار رہنا ہوگا
کسان کے پاس ایک مہمان آیا اور کسان سے باتیں کرنے لگا۔ مہمان اس لئے آیا تھا کہ کچھ دن بعد اس کی بیٹی کی شادی ہونے والی تھی ، لہذا کسان کو شادی میں بھی جانا پڑا جب کسان کو پتہ چلا کہ شادی ہے۔ چل رہا ہے ، جس دن کٹائی تیار ہے ، وہ پریشان تھا کیونکہ وہ اس شخص پر زیادہ بھروسہ نہیں کرسکتا ، اب فصل تیار ہے اور مجھے شادی میں جانا ہے جو میری فصل خراب نہیں ہے ، جب میں جاؤں گا تو سارا سال ضائع ہوتا ہے۔ کسان نے اس شخص کو بلایا اور کہا ، "مجھے دو دن میں شادی میں شریک ہونا ہے۔ اس میں دو دن لگیں گے۔"
جب تک میں واپس نہیں آجاتا ہوں اس وقت تک آپ کو فصل کا خیال رکھنا پڑتا ہے ، اس شخص نے یہ کہنا شروع کردیا کہ یہ ہوگا ، آپ کو پریشان ہونے کی ضرورت نہیں ہے لیکن کسان پریشان تھا ، مجھے نہیں معلوم کہ جب دو ہو جائیں تو اب کیا ہونے والا ہے۔ یہ کسان دن بہ دن کہنے لگا کہ مجھے ابھی جانا ہے ، آپ کو دن کے لئے فصل کی دیکھ بھال کرنی ہوگی کیونکہ کچھ دن بعد فصل تیار ہوجائے گی ، لہذا دیکھ بھال کریں ، کسان وہاں سے گیا اور کہا ، اس شخص نے سوچا تھا کہ وہ کبھی غلط نہیں ہوگا اس لئے اس کو ذہن میں رکھیں
وہ شخص کھیت میں گیا ، اس کے بعد اس نے فصل دیکھی اور سب کچھ ٹھیک ہے ، لہذا تھوڑا سا آرام کرو۔ سوتے ہی وہ آرام کرنے لگا ، جب وہ سوتا رہا تو وہ ہمیشہ گہری نیند میں آتا تھا ، اس سکون کو اسے یہ بھی پتہ نہیں تھا کہ بہت سے جنگلی جانور کھیت میں گھس چکے ہیں جس نے ساڑی کی فصل کو برباد کردیا ، جس کے بعد کسان کو بڑی ضرورت تھی جس کی وجہ سے وہ اسے پریشانی لیکن اس شخص کو پرواہ نہیں تھی۔ جب وہ بیدار ہوا تو اس نے دیکھا کہ جانور نے پوری فصل کو نقصان پہنچا ہے۔ اب وہ بہت خوفزدہ تھا۔
اس شخص نے سوچا کہ اسے کتنا دکھ ہو گا جب کسان کو اس سارے معاملے کا پتہ چل گیا اور میری فصل کی وجہ سے ساری فصل برباد ہوگئی۔ وہ شخص بہت خوفزدہ تھا ، اس نے سوچا ، اس سے پہلے کہ کسان مجھے کہے ، کسی کو سزا دو ، مجھے جانے دو۔ ضرور گیا تھا اور وہ ابھی چلا گیا ، جب کسان واپس آیا تو اس نے اس شخص کی تلاش کی لیکن اسے نہ ملا پھر اس نے دیکھا کہ میرے کھیت میں موجود تمام جانور اچانک بہت نقصان پہنچا ہے۔ میرا کھیت تباہ ہو گیا اور میں نے اس شخص کو بھی نہیں پایا ، مجھے بہت تکلیف ہوئی ، کسان جانتا تھا ، لیکن وہ مجبوری کی وجہ سے چلا گیا اور یہ آدمی دستیاب نہیں تھا۔

ایک شخص اس کے پاس آیا اور کہا کہ آپ اسے ڈھونڈ رہے ہیں ، وہ اسی گاؤں میں ہے ، میں اب اس سے ملا ہوں ، کسان بہت ناراض تھا ، اسی گاؤں میں اس کے پاس گیا ، کسان نے اس سے ملاقات کی اور پوچھا ، میں نے آغاز کیا یہ کہتے ہوئے کہ میری فصل آپ کی وجہ سے برباد ہوگئی ، اب آپ مجھے بتائیں کہ آپ کیا کرنے جا رہے ہیں ، میں آپ کو بہت کچھ سمجھانے گیا ، یہ ساری باتیں سن کر سب لوگ وہاں جمع ہوگئے اور سب سننے لگے۔

جب سب نے یہ سنا ، سب کو بہت برا لگا کیوں کہ اس سے کسی کو تکلیف ہوتی ہے ، کسان نے کہا کہ میں تمہیں اپنے ساتھ نہیں رکھ سکتا ، مجھے ایسے آدمی کی ضرورت نہیں ہے جو وقت کی پرواہ نہ کرے۔ اس کے بعد کسان چلا گیا اور وہ آدمی سوچتا رہا اور اسے زندگی میں بہت سی مشکلات کا سامنا کرنا پڑا ، کیوں کہ جو شخص وقت کا صحیح استعمال نہیں کرسکتا وہ زندگی میں کچھ نہیں کرسکتا۔

Post a Comment

0 Comments