>

بہادر شہزادی

دادی نے شہزادی کی کہانی 






یہ کہانی ایک شہزادی تھی  شخص کی شہزادی سے شادی کرنا چاہتی تھی جو ایک ہیوہ سوچتی ہے کہ مشکلزندگی ہمیشہ اچھے نتائج لاتی ہے۔ وہ ایک شہزادے سے شادی کرنا چاہتی تھی ، لیکن وہ ایک محنتی آدمی سے شادی کرنا چاہتی تھی کیونکہ وہ ایک محنتی آدمی سے شادی کرنا چاہتی تھی۔
لیکن بادشاہ نے اسے قبول نہیں کیا کیونکہ وہ اپنی بیٹی کی شادی کسی محنتی آدمی سے نہیں کرنا چاہتا تھا لیکن اس کے پاس پیسہ نہیں ہے کیونکہ میری بیٹی کی زندگی پیسوں کے بغیر نہیں ہوگی۔ مورچہ چونکہ بادشاہ نے اپنی بیٹی کو منانے کے لئے یہ ہر روز کیا لیکن وہ سمجھنے کو تیار نہیں ، بادشاہ نے ملکہ سے کہا کہ مجھے کچھ دن شہر چھوڑنا پڑا کیونکہ مجھے کسی اور 
سے ملنا ہے۔ بادشاہ اور شہزادی کا خیال رکھنا جب تک میں نہیں آؤں بادشاہ نے کہا اور چلا گیا
دوسری طرف ، جب شہزادی کو معلوم ہوا کہ اس کا باپ چلا گیا ہے ، تو وہ اپنی والدہ سے کچھ دن کے لئے اسے شہر سے باہر لے جانے کے لئے کہتی ہے کیونکہ میں ایک دن سے زیادہ نہیں رہا تھا ، لیکن وہ انکار کرتی ہے۔ دیا کیا بادشاہ نے شہزادی کو باہر جانے سے انکار کردیا ، لیکن شہزادی راضی نہیں ہوئی ، لہذا وہ کئی بار اپنی والدہ کو بتانے کے بعد اپنے چچا کے گھر گئی۔
 ماما ایک چھوٹے سے گاؤں میں رہتی تھیں ، وہ جانتی تھیں۔ کہ شہزادی آج آجائے گی کیونکہ اسے بتایا گیا تھا
اب چچا کو یہ خیال رکھنا تھا کہ کوئی بھی اسے پہچان نہ سکے ، کیونکہ اگر کوئی اسے جانتا تھا تو ، وہ یہاں روزانہ آتا تھا ، شہزادی کی آمد کے بعد ، ماموں نے اسے یہاں کچھ چیزوں کا خیال رکھنے کو کہا تھا۔ یہ ہوگا کہ کوئی آپ کو پہچان نہ سکے ، شہزادی بولی ، فکر نہ کرو ، تھوڑی دیر کے بعد کوئی بھی مجھے پہچان نہ سکے ، چچا نے کہا مجھے تھوڑی دیر کے لئے جانا پڑے گا
دیکھو ، میں وہاں ہوں گا۔ میری والدہ کے جانے کے فورا. بعد ، ایک شخص اس کے پیچھے آگیا۔ وہ بہت غریب لگ رہا تھا۔ وہ اپنے ماموں کے بارے میں پوچھتا ہے ، لیکن وہ اب وہاں نہیں ہے۔ شہزادی اس سے کہتی ہے کہ کوئی حرج نہیں ، میں روزانہ آتا ہوں کیونکہ اس کے ل for مجھے کچھ کرنا ہے ، لہذا فکر نہ کرو ، میں کرسکتا ہوں ، تھوڑی دیر کے بعد اس شخص نے 
لکڑی کاٹنا شروع کردیا۔
شہزادی اسے دیکھتی رہی کیونکہ اس نے بہت محنت کی تھی۔ جب اس نے اسے کام پر دیکھا
شہزادی کا خیال تھا کہ اگر میں اس سے شادی کر لوں تو یہ بہت اچھا ہوگا کیونکہ وہ بھی بہت محنتی ہے اورشہزادی پر انتہائی ناقص لگتا ہے۔ اس کی تلاش یہاں ختم ہوگئی کیونکہ اسے مل گیا کہ وہ کیا ڈھونڈ رہی ہے ، وہ شخص اپنے کام میں مصروف تھا 
، اس کی توجہ اس کی کمائی پر تھی ، چچا ابھی نہیں آئے تھے۔
تھوڑی دیر بعد کام ہوچکا تھا ، اب وہ آدمی چلا گیا۔ اس شخص کے جانے کے بعد ، شہزادی کو اس شخص کے بارے میں سب کچھ معلوم ہوا ، وہ کہاں رہتا تھا اور کون اس کے گھر میں تھا۔ جب اسے پتہ چل جائے تو شہزادی اس کے پاس چلی جاتی ہے۔ شہزادی کو آتے دیکھ کر وہ چونک گیا جب اس نے اسے اپنے کام کی جگہ پر دیکھا ہے ، شہزادی اسے سب کچھ بتاتی ہے ، وہ انکار کرتا ہے ، لیکن شہزادی نہیں سنتی ہے اور شادی کرلیتی ہے ، وہ ماموں کے پاس آ جاتی ہے
ماں خوفزدہ ہوجاتی ہے جب آدمی اسے دیکھتا ہے اور یہ سب کرتا ہے ، لیکن راجکماری کا کہنا ہے کہ وہ نہیں جائے گی۔ اب 
ملکہ خوفزدہ ہے کیونکہ جب بادشاہ کو اس بارے میں پتہ چل گیا تو وہ بہت ناراض ہوگئی اور سوچتی ہے کہ بادشاہ بھی آئے گا۔
جب بادشاہ نے دیکھا کہ کیا ہو رہا ہے تو اس نے شہزادی سے کہا ، "تم نے وہی کیا جو میں نے تمہیں کہا تھا ، لیکن اب کیا کیا جاسکتا ہے اسے بدلا نہیں جاسکتا۔ اب بادشاہ کی بادشاہی پر حملہ آور ہے۔" "وہ آدمی کچھ نہیں سوچتا اور چلا جاتا ہے۔ بادشاہ کی مدد کرو۔"
جب بادشاہ کو پتہ چل گیا کہ وہ مدد کر رہا ہے تو ، بادشاہ یہ بھی سوچتا ہے کہ شاید اس کی بیٹی ٹھیک ہے کیونکہ اس شخص نے بادشاہ سے لڑی اور جیت لیا ،

Post a Comment

0 Comments