>

اردو میں نئی ​​بہترین محبت کی کہانی

میں نئی ​​بہترین محبت کی کہانی


اردو میں نئی ​​بہترین محبت کی کہانی


میں  نئی ​​بہترین محبت کی کہانینومبر دسمبر جیسا رہا ہوگا۔ آسمان صاف تھا، سورج غروب ہو چکا تھا۔ ہم اپنے دوستوں کے ساتھکالج کیمپس میں دھوپ کا مزہ لے رہے تھے، آج ہم چیزیں ادھر ادھر پھینک رہے تھے جب میرا دھیان کالج کے مین گیٹ کی طرف گیا۔


                       کوئی ہلکے نیلے رنگ کا سویٹر اور پیلے رنگ کا شلوار سوٹ پہنے اور اپنے ریشمی بالوں کو گھماتا ہوا آیا۔

    سورج کی روشنی اس کے چہرے پر پڑی اور اس کے بان کا سرخ نقطہ حیرت سے کھل گیا۔ وہ میرے پاس آئی تو میری آنکھیں کھلی کی کھلی رہ گئیں۔

   ہائے! یہ ایک نشانی ہے۔


   اچانک میرے منہ سے اس کا نام نکلا۔ میں نے نشا کو کئی بار پرپوز کیا، لیکن آج تک اس کی طرف سے کوئی جواب نہیں آیا۔ اس نے کبھی انکار نہیں کیا اور کبھی قبول نہیں کیا۔


     وہ بس مسکرا کر چلی گئی۔ اسی لیے میری گرل فرینڈ ہمیشہ مجھے کہتی تھی کہ نشا بھی تم سے پیار کرتی ہے، اس لیے وہ تمہیں انکار نہیں کرتی۔





ج: میں نے اسے اتنے خوبصورت لباس میں دیکھا تو میں نے بھی آج اسے جواب دینے کا فیصلہ کیا۔


 ہم ابھی کلاس میں تھے، لیکن جیسے ہی مجھے بریک لینے کا موقع ملا، میں نے اس سے پوچھا "نشا! 


’’بس۔‘‘ نشا نے کہا۔


 جب اس نے مجھے کاٹا تو میں نے اپنی آواز دبا دی۔ وہ بولی، "ٹھیک ہے! آج تم کچھ نہیں کہو گے، میں کروں گی۔" یہ


 میرا دل دھڑکنے لگا، میرا پورا جسم بجلی کی طرح کانپنے لگا، آج میری زندگی کا سب سے خوبصورت لمحہ تھا جو میں تھا۔ میں نے کئی سال انتظار کیا، آج سنا۔








اس نے میری محبت قبول کر لی اور چند ہی دنوں میں ہم دونوں گلے مل گئے۔ صدیوں میں پہلی بار بنجر زمین پر محبت کا گلاب کھلا۔ ہر سمت محبت کے اس رنگ سے بھری ہوئی تھی۔


 اب ہم لیلیٰ مجنوں کی طرح پورے کالج میں مشہور ہو گئے اور سب دوست اسے بھابھی کہنے لگے۔ اس کے بعد ہم نے کئی بار اکٹھے مزے کیے ہیں، کبھی اس پارک میں اور کبھی اس پارک میں۔ لیکن کسی وقت ہمارا کالج ختم ہو گیا۔ ہم دونوں جدائی سے خوفزدہ تھے، مختلف حیرت انگیز خیالات ذہن میں آئے۔


           کبھی ہمیں لگتا ہے کہ ہم دونوں کی شادی ہو رہی ہے اور کبھی ہم اپنے خاندان کے فیصلے سے ڈرتے ہیں۔


 کالج سے فارغ ہو کر ہم دونوں اپنے اپنے آبائی علاقوں میں واپس آگئے لیکن ان کی یادوں نے یہاں رہنا مشکل کر دیا۔


     کئی دنوں سے کچھ کرنے کو دل نہیں کرتا تھا، بس یہی سوچتا رہا، اس کی تصویروں کو اداسی سے دیکھتا رہا۔

 میں اپنے بہن بھائیوں میں سب سے بڑا تھا کیونکہ گریجویشن کے بعد جلد از جلد نوکری حاصل کرنا میری ذمہ داری تھی۔

 میں بھی آہستہ آہستہ اپنا فرض نبھانے کے لیے سب کچھ بھولنے لگا۔ اسی دوران مجھے ایک اچھی کمپنی میں نوکری کی پیشکش ہوئی۔ اتنے دنوں میں میں نشا کو بھول ہی گیا تھا، اس قسم کا خیال میرے ذہن میں بہت آیا۔ لیکن میں سوچ رہا تھا کہ میں اسے بھول نہیں سکتا تو وہ مجھے کیسے بھول سکتا ہے۔




میرا دل چاہتا تھا کہ میں سب کچھ بھول کر اس کے پاس جاؤں لیکن ذمہ داری مجھ پر تھی۔


 میں نیم دل سے انٹرویو کے لیے گیا۔ مجھے اس کام میں کوئی دلچسپی نہیں تھی، لیکن میں نے اس کے باوجود یہ کام کیا۔ جس طرح دریاؤں کا پانی بغیر سوچے سمجھے سمندر میں چلا جاتا ہے، اسی طرح میں بغیر سوچے سمجھے چلا گیا۔


 میں ابھی انٹرویو کے لیے دفتر گیا تھا۔ دفتر میں بہت سے لوگ انٹرویو کے لیے بیٹھے ہوئے تھے۔ میں بھی اپنی باری کا انتظار کرنے لگا ہوں۔ وہاں اس نے نشا کی یادیں بھی کھائیں اور ایک الگ قسم کی تنہائی کا شکار ہو گئے۔ جس طرح سورج مکھی غروب کے بعد مرجھا جاتا ہے، اسی طرح میں شرابی کے بعد مرجھا جاتا ہوں۔ میں لوگوں کے ساتھ بیٹھتا تھا، لیکن یہاں بھی مجھے تنہائی محسوس ہوتی تھی۔


"اوکے" کہہ کر میں نے ہلکے سے آفس کا دروازہ دھکیلا اور اندر چلا گیا۔


 بڑی بڑی آنکھوں والا، کھردرا چہرہ، چہرے پر سخت سوال اور ہلکا میلا سا آدمی کرسی پر بیٹھا تھا۔


  اس نے مجھے بیٹھنے کا اشارہ کیا، جس پر اس نے پوچھا، "تمہارا نام کیا ہے؟"


 ’’ہاں، راجو اگروال،‘‘ میں نے کہا۔


 پھر اس نے بہت سے سوالات کیے جن کا میں نے اعتماد سے جواب دیا۔


 اس نے کچھ عجیب و غریب سوالات بھی کیے جیسے: تمہارے والد کیا کر رہے ہیں؟ آپ کتنے بہن بھائی ہیں؟ ان سوالات کے علاوہ اور بھی بہت سے سوالات پوچھے گئے لیکن میں نے تمام سوالات کے صحیح جواب دیئے۔


 ہندی میں محبت کی کہانی ہندی میں بہترین محبت کی کہانی۔ ہندی میں نئی ​​بہترین محبت کی کہانی


"کیا تم کسی سے پیار کرتے ہو؟" اس کا سوال سن کر میں چونک گیا۔




چھ نوکریوں کے لیے یہ سوال کون کرے گا! میں نے آرام سے اس سوال کا جواب دینا مناسب سمجھا۔ یہ سوال سن کر مجھے لگا کہ یہ انٹرویو کم اور شادی کا انٹرویو زیادہ ہے۔


اس نے کہا میں تم کو بہت پسند کرتا ہوں۔


 اس نے دائیں ہاتھ سے دروازے کی گھنٹی دبا کر کسی کو پکارا۔


"انہیں میڈم کی جھونپڑی میں لے چلو،" اس نے آتے ہی آدمی سے کہا۔ میں اس آدمی کے ساتھ دوسری جھونپڑی میں چلا گیا۔


 میں نے سوچا، "کیا مجھے نوکری مل جائے گی یا مجھے واپس جانا پڑے گا؟"


 بہتر ہے کہ نوکری مل جائے ورنہ... جیسے ہی میں دوسرے کمرے میں گیا تو مجھے ایک آواز سنائی دی، "جناب، مجھے بتائیں کہ آپ کتنی تنخواہ دینے والے ہیں؟"


 میں نے آپ کو کرسی پر بیٹھے دیکھا تو میری آنکھیں کھلی کی کھلی رہ گئیں، میرا سارا جسم بجلی کی طرح چمک رہا تھا۔


 نشا چہرے پر ہلکی سی مسکراہٹ لیے وہیں بیٹھ گئی۔ میں نشا کو دیکھ کر چونک گیا، پھر اس نے مجھ سے کہا کہ تم سر چوک کیوں گئے ہو؟


 میں نے کہا "نشا! تم؟"




تمہیں کیوں لگتا ہے کہ ہم تمہیں بھول گئے؟ میں نے آپ کو اتنا ہی یاد کیا جتنا میں نے آپ کو یاد کیا۔


   پھر ہم دونوں نے گلے لگایا۔ ایک لمحے کے لیے ہم کسی اور دنیا میں کھو گئے۔ گویا دیوالیہ ہونے والے کو اس کی ساری دولت واپس مل گئی۔


   نشا نے کہا کہ یہ کمپنی ان کے والد کی ملکیت تھی اور نشا نے مجھ سے بات کی تھی اور مجھے نوکری کی پیشکش کی تھی۔


   کیونکہ نشا نے اپنے والد سے میرے بارے میں بات کی تھی اور پاپا مجھ سے ملنا چاہتے تھے۔


   اب ہم ساتھ تھے تو ہم دونوں نے اپنے گھر والوں کی رضامندی سے شادی کر لی۔


   ہم آج اس وعدے کے ساتھ ساتھ ہیں جب تک ہم پیدا ہوئے تھے ساتھ رہیں گے۔


        میں اپنی پہلی محبت پا کر بہت خوش ہوں اور میں اللہ سے دعا کرتا ہوں کہ مجھے اگلی زندگی میں بھی ایسا ہی پیار ملے۔

   آپ ہمیشہ میرے ساتھ رہنا چاہتے ہیں۔

© اویناش تنہا


تمام حقوق مصنف کے پاس محفوظ ہیں۔

Post a Comment

0 Comments