>

دوست کی بیوی سی ہو جنی محبت کی کہاں

دوست کی بیوی سی ہو جنی محبت کی کہاں 


دوست کی بیوی سی ہو جنی محبت کی کہاں


میرا نام فہد (فرضی نام) ہیلو ہے یا میں اسلام آباد میں رہتا ہوں؟ میں نے اپنے تمام دوستوں کو بتا دیا ہے کہ یہ میری پہلی سیکس ہے۔ مجھے امید ہے کہ آپ میری سچی کہانی سے لطف اندوز ہوں گے اور مجھے امید ہے کہ آپ اپنی ای میلز سے لطف اندوز ہوں گے۔


اب کہانی کی باری آتی ہے۔ یہ کہانی EBSY 3 سال پرانی ہے، اس وقت ہمارا ایک انگلش بینک تھا۔ میں 23 سال کا ہوں، لن 6" یا موت کافی ہے؟


مرد ہمیشہ سیکس کرنا چاہتے تھے لیکن ان میں کچھ کہنے کی ہمت نہیں تھی۔ میرے دفتر میں بہت ساری مرغیاں ہیں۔ ان افراد کا کہنا ہے کہ ثنا نامی ایک لاڑک میرے دوست احمد کے ساتھ پھنس گئی تھی۔ احمد ایک امیر باپ کا بیٹا تھا لیکن وو اپنی گرل فرینڈ کو خوش نہ کر سکا۔ وہ ہمارے قریب تھا، لیکن ہم اسے نہیں جانتے تھے، وہ ہمیشہ مجھ سے مشورہ کرتے تھے۔


احمد یا ثنا کو چکر آنے پر احمد ثناء کو اپنے اپارٹمنٹ میں لے گیا لیکن جیسے ہی اس نے کہا زیاد وو اسے چھوڑ نہیں سکتا تھا۔




ثنا کیا خوبصورت جسم کی سرزمین تھی؟ 22 سالہ مین وو کی عمر 36 سال تھی۔ 28. 34. یعنی 36 چھاتیاں تھیں۔ لیکن جب احمد اسے خوش نہیں کر پاتا تو وہ اکثر جھگڑوں میں پڑ جاتا ہے۔ یا وہ آدمی ہمیشہ اس کا ہتھیار بننے کی کوشش کرتا ہے؟




اپنی سہیلی کا اتنا پیار دیکھ کر ثناء مجھ سے ملنے جارہی ہے۔


لیکن آدمی اپنے دوست کو دھوکہ نہیں دے سکتا۔ لیکن جی بی این کے ڈونر فاسلی بارتیگی، ایم این مکی سی کے کے۔ وہ احمد کو قربان کر کے ثنا سے ہمدردی کا اظہار کرتا تو حالات مزید بگڑ جاتے یا کوئی ثناء کو چھین لیتا۔




ایک دن ان افراد نے احمد کو اسلحہ دینے کے بہانے ثنا کا نمبر لے لیا۔ یا سمجھنے کی کوشش کی؟ ثنا کہتی ہے کہ وہ مجھ سے محبت نہیں کرتی۔ یا جب آپ اسے کچھ کہتے ہیں تو وہ توجہ نہیں دے رہا ہے؟ ظاہر ہے کہ ثنا کچھ نیا کہہ سکتی تھی اگر وہ مجھے جانے کو کہتی۔




مردوں نے ایک بار کہا تھا کہ کلومیٹر اسے بتائے گا کہ وہ کس سے پیار کرتی ہے۔


ہم پہلے کہتے ہیں، ہم یہ نہیں کہہ رہے کہ قربانی نہیں ہے۔ کیا وہ ہمارے ساتھ ایک نئی دوستی کر سکتی تھی، مجھے الوداع نہ کہہ کر، خود کو قربان کر کے، مجھے سب کچھ بتا کر، ایک عظیم مہربان سبت لے کر، یا صرف ہماری دوست بن سکتی تھی؟


ہم چوہے لکھتے رہے یا بلاتے رہے۔ یا ہماری رومانوی گفتگو آہستہ آہستہ زور پکڑ رہی تھی۔




جب اس شخص نے ثنا کی تعریف کی تو وہ شرما گئی اور اس کی آنکھوں میں ایک نشہ تھا۔ وہ آدمی اکثر کہتا ہے کہ چارہ کہیں جا رہا ہے، ملک میں بہت زیادہ مرغیاں ہیں جن کو احمد نہیں جانتا تھا، مجھے نہیں سمجھا یا ایک دن ہم سے ملنے کا ارادہ نہیں کیا۔ ہمیں بتایا گیا کہ اگلے ہفتے اگلے ہفتے نہانا پڑے گا۔




وہ دن آ گیا جس کا میں انتظار کر رہا تھا۔ ہفتہ ہمارا آدھا دن ہے۔ یا ہم 11 کے قریب باہر ہوں گے۔ ثناء کو ٹیکسی سے آنا تھا یا میں پہلے ہی اپنے اپارٹمنٹ میں موجود تھا۔




G7 کے لڑکوں نے 2 بستروں کا اپارٹمنٹ خریدا جس میں وہ لڑکا یا میرے 2 دوست رہتے تھے۔ ثنا سے پہلے کسی نے یہ نہیں کہا کہ ای سی پی کی ٹیب لین یا ایئر فشر ڈل کا محل رومانوی تھا۔ مینو اس کا خیرمقدم کرتا ہے یا ہمارے پاس میری ہٹن پی لائٹ سی-کس سے اندراج ہے۔




وہ آدمی اسے اپنے سونے کے کمرے میں لے جائے گا یا ہمارے پاس کبھی بھی پینے کو ٹھنڈا نہیں ہوگا۔


سب سے کہو کہ پہلے بوسہ لینا شروع کر دیں۔ میرا لن کا انڈرویئر جنون کی حالت میں تھا۔ مینو نا ثنا ڈونگی کی چوسانگ شورو کی وو آہن بھر تھی میں ایک ہاتھ ہم سہی امی یا ہاتھو اٹھو کی پڑی پہ


یا ثنا نہ لیے لن تو آدمی نہیں میں پنت پہ جی ہم نہیں موت 6'' لن کے لن دے وو کا عادی پاگل ہو گیا۔ آدمی نہیں، ہماری قمیض، یوٹیری، اس کی کالی چولی، سفید آدمی، جب اس نے میری ماں کو دیکھا تو اس نے مجھے نہیں بتایا۔ اس آدمی نے اس کی چولی نہیں کھولی اور نہ ہی اس کے نپل کو ہلکے سے رگڑا۔ یا ثناء بیکار تھی؟ پی ایچ آر مین ہمیں سینوں کو اونچی آواز میں نہیں کہتے ہیں۔




میں تم سے کبھی نہیں ملا، فہد، ثنا لرزتی، کراہتی یا سسکی۔




اس کی گل صدول ماں مجھ پر دیوانہ تھی۔ نہیں، اس نے ہماری لاشیں کاٹنا شروع کر دیں۔ کسی آدمی نے ہماری لاشوں کو نہیں کاٹا، یا اب میں نے اس کے سفید دھان کو پسند کرنے کا ارادہ کیا۔ جب مردوں نے ثنا بولی کو تراف بارہ کہا۔ "کیا یہ تمھیں اچھا لگتا ہے؟" ہاں بچے میں تمہاری بلی چاٹنا چاہتا ہوں کیا تم میری لانڈری چھوڑنا چاہتے ہو ہمیں مت بتاؤ تم مجھے نہیں بتاؤ گے کیونکہ میں ثنا کو خود بستر پر رکھ دوں گا مرد ہمارے قدم دیکھتے ہیں یا قصاب نے ثناء کے انتظار میں اپنی زبان اس کی لبیا پر رکھ دی؟ یا ic crme کی آڑ میں اپنی فدی کو چاٹ رہا تھا، زبان سے کہنا۔ کسی نے کھارے پانی کو چھوا یا مردوں نے اسے زبان سے زبردستی چھوڑ دیا۔ پہلی بار پہاڑی چاٹ یا پانی پیا، بولو سا دیا، آدھا آلا گرا کو۔




 اب وہ آدمی سو گیا ہے یا ثناء بیٹھ گئی ہے اور نمک ہمیں لے گیا ہے۔ ثنا ہم کہو یا تو کھیلا، بولا یا ہم نے نہیں چوسا۔ زور زو قہوہ چوسا۔ ایک لارک اتنا موثر ہوسکتا ہے۔ وہ بہت کچھ جانتی تھی۔




مجھے ایسا لگا جیسے میں کہنے ہی والا ہوں: "دو دن" یا "یہ ہم نہیں ہیں"۔ ہم اس بارے میں بات نہیں کر رہے ہیں کہ آیا سارہ لن نے اسے بچایا یا وہ ایک نیا چور تھا۔




4-5 منٹ میرا برا ہتھیار ہے جو ہمیشہ میرے ساتھ رہتا ہے۔ آگے لینے کے لیے ایک تیر تھا۔ یا ثنا کے سر میں آنسو یا اس کی آنکھوں میں خوشی جب اس نے میری لن کو دوبارہ دیکھا؟ یا یوں کہہ لیں کہ کسنگ شروع ہو گئی لیکن مجھے رکنا پڑا، میں نے فوراً اٹھایا، ثناء کو بیڈ کے ایک طرف سے اٹھایا اور اندر کمار کے 2 خوبصورت تکیے رکھ دیے۔ یا اس کے گدا tukyo پوسٹ ادا. یا اپنے لن کو ہماری نرم او معلم کی پھدی پر رگڑنے لگی۔




اسے استعمال کریں، جانی. احمد چوسنا اتنا برا نہیں تھا۔ پھر ان میں سے دو کو نشانہ بنائیں اور اپنی ٹوپی کو نشانے پر رکھیں۔ اسے اونچی آواز میں کہو اور اسے اونچی آواز میں کہو۔ نہیں، میں نے نہیں ڈالا۔ وہ آنسو تکلیف دہ تھے، لیکن برا آدمی خوش ہو کر باہر آیا کیونکہ ہم نے اسے نہیں بتایا۔ یا کیا سارا نمک میری 6 سال کی جیلی کو پھاڑ کر اس کے رحم تک پہنچ گیا؟




"آرام کرو، مجھے مارو، مجھ پر رحم کرو۔" مجھے بھاڑ میں جاؤ اس کے فلڈ گیٹس بہت نئے تھے لیکن وہ مجھے بتاتے ہیں جیسے انہوں نے ہمیشہ کہا کہ یہ ایک طرفہ سڑک ہوگی۔ یا جسم کو صرف پسینہ آ رہا تھا؟


آہ باس آہ باس..


بس کرو فہد۔ ,


تم بہت ظالم ہو، مردوں کو مارنے لگے ہو۔


سرحد نئی ہے بس مجھ پر ظلم کرو۔ ثناء رو رہی ہے..


"ابی، آپ دوبارہ راستے میں تھے،" مینن نے کہا۔ لیکن میں کہاں سے واپس آؤں؟ یا میرا خیال ہے کہ ثنا غوری بن کر نہیں آئی۔ اس نے ہمیں بستر پر پھینک دیا۔ وہ خود بہت اچھی ہو گئی ہے۔ وہ آدمی اس کا منی نہیں ہے، اس کا آدمی غائب ہے، وہ آدمی نیچے ہے یا اس کے پاس لیٹا ہے، ثنا کانپ رہی تھی۔ ہم نے وہ دودھ پیا جو ہم نے نہیں کھایا۔ ہم اکٹھے نہیں نہاتے تھے۔ اس شخص نے نہاتاس وقت اس نے ثنا لو کو کبھی نہیں چھوڑا تھا۔


کیا ثنا یا وہ آدمی بہت خوش تھا؟ یا اگلے دن ہم نہیں ہیں، تو احمد یا ثناء کے عاشق کو خود کو مضبوط کرنے کے لیے کوئی بہانہ (ڈرامہ) ڈھونڈنا پڑتا ہے (تکی احمد)۔ ثناء اپنی موٹی آواز میں مجھ سے بات کرتی یا وہ اسے لمبے لمبے آدمیوں سے الگ کر دیتی۔

یار، کسی کے پاس میرے لیے ایک کہانی ہے۔ ثناء کی بھابھی جن کی ماں نئی ​​ہے حاملہ کیسے ہوتی ہے؟ یا ثناء کی دونوں بہنوں نے مہر کیسے توڑی؟۔

Post a Comment

0 Comments