>

ایک مفت لوگوں کی لڑکی کی شادی کہانی۔

ایک مفت لوگوں کی لڑکی کی شادی کہانی۔

ایک مفت لوگوں کی لڑکی کی شادی کہانی۔


مجھے لگتا ہے کہ ہر کسی کو ایک اچھی محبت کی کہانی پسند ہے۔ مجھے بچپن میں خواب دیکھنا یاد ہے کہ خدا میری کہانی کیسے لکھے گا، میں کس سے شادی کروں گا، وہ مجھ سے کیسے پوچھے گا، ہمارا پہلا بوسہ (اچھا… آپ نے اندازہ لگایا)۔ پچھلے سالوں میں کیون (میرا خوبصورت گھوڑا) کے ساتھ پیچھے مڑ کر دیکھنا اور ہنسنا یہ مضحکہ خیز ہے کہ ہر چیز اس سے مختلف تھی جس کا میں نے تصور کیا تھا... صرف بہتر :) حصہ 1

تکنیکی طور پر، Kev اور میں نے حقیقت میں ایسا کرنے سے پہلے ایک طویل وقت گزر جانا چاہیے تھا۔

کیون کے والد میرے گھر کے چرچ کے پادری کے ساتھ پلے بڑھے ہیں۔

تاہم، کیو فیملی جنوبی کیلیفورنیا میں رہتی تھی اور میں شمالی کیلیفورنیا میں پلا بڑھا تو میں نے اس پراسرار لڑکے کے بارے میں دور سے سنا... میرے پادری اور اس کے خاندان نے ہمیشہ کک فیملی اور کیو فیملی کے بارے میں بات کی۔ میں نے اس کے بارے میں بات کی...اس کی خوب صورتی...اس کی ایتھلیٹک صلاحیت (جس کی وجہ سے وہ باسکٹ بال کورٹ پر اترتا ہے)...اس کی حس مزاح وغیرہ۔ خفیہ طور پر، میں ایک ایسے آدمی سے "لمبی دوری" چاہتا تھا جس سے میں کبھی نہیں ملا تھا۔

پھر کالج آیا۔ میرا نیا سال مجھے نئے سال کی شام کی پارٹی میں مدعو کیا گیا تھا...

اور میری بڑی خوشی کے لیے، مجھے ایک خیالی عاشق ہونا چاہیے۔

کیا میں ام... دنیا اسے یاد نہیں کرے گی۔ تاہم، مسٹر ٹِل ڈارک اینڈ ہینڈسم کے ساتھ میری امید بھری ملاقات کی توقعات حقیقت سے مطابقت نہیں رکھتی تھیں۔ نہ صرف میں نے اپنی گھوڑی مفن سے باضابطہ طور پر ملاقات کی، بلکہ اس کا وہاں ہونا یاد بھی نہیں ہے۔

ام، بالکل، ہاں، میں جانتا ہوں کہ یہ پہلے ہی کیوں معلوم ہے۔

چار سال فاسٹ فارورڈ (ہاں، پڑھائی کے دوران ہمارے درمیان کوئی خاص بات نہیں)۔

کالج سے فارغ التحصیل ہونے کے بعد، میں گریجویٹ اسکول کی دنیا کو فتح کرنے کے لیے نکلا۔

کیون، جسے ایک اور سال کے لیے اسی اسکول میں باسکٹ بال کھیلنے کی اجازت دی گئی تھی، وہ اب بھی کیمپس میں طالب علم تھا۔ ایک بار پھر، کیمپس میں اس کے ساتھ اس کے "تصادم" کے رومانوی مناظر نے میرے علمی ذہن کو بھر دیا۔

(لیکن یہاں بھی ایسی میٹنگ کا انعقاد بے سود تھا)۔

 یہاں تک کہ ... (ڈرم رول پلیز) ... اس کے والدین کو فون کیا کہ وہ اسے بتائیں کہ انہوں نے سنا ہے کہ میں شہر میں ہوں اور وہ ایک اتوار کی دوپہر کو چرچ کے بعد مجھے فون کریں گے۔ رات کے کھانے کے لیے باہر جانا پسند کریں گے۔

لڑکی کو اور کیا کرنا ہے؟

مسٹر باسکٹ بال کے علاوہ کسی اور کے ساتھ مفت کھانا اور ممکنہ طور پر رینڈکس؟

مجھے بھی شامل کرلو.

اس لنچ کا کیون سے کوئی تعلق نہیں تھا، اور پھر بھی اس کا اس سے کوئی تعلق نہیں تھا۔

کیون وہاں موجود تھا، لیکن اس نے مجھ سے ایک لفظ نہیں کہا اور اپنے دوستوں کے ساتھ ایک مختلف میز پر بیٹھا ہوا تھا (پھر اس نے اعتراف کیا کہ وہ اس موقع کو یاد نہیں کرنا چاہتا تھا۔ میرے لیے، اس کے لیے ناقابل فراموش)۔ غیر حاضر تھا۔)

  اگرچہ میں نے اپنے ہونے والے شوہر کے ساتھ ایک لفظ کا تبادلہ نہیں کیا، لیکن اس کے والد، مچ نے مذاق میں اس کہانی کے نتائج کی پیش گوئی کی۔ جیسا کہ آپ دیکھ سکتے ہیں، مچ ایک دہائی سے زیادہ عرصے تک ہر سال نیپال کا سفر کرتا تھا اور نیپالی ثقافت کے بہت سے پہلوؤں سے پیار کرتا تھا۔

اس دن اس نے مجھے بتایا: "کیٹی، کاش ہم اب نیپال میں رہتے۔

میں آپ کو آپ کے والد کیون کے لیے 100 بکریاں خریدنے دوں گا۔

اچھا ہوتا اگر آپ اور کیون کی کبھی شادی ہو جاتی، ایسا نہ ہوتا..."

میں ایسا تھا... ہاں! کیا آپ یہ کرنا چاہتے ہیں؟لیکن افسوس...ابھی تک ایسا نہیں ہونا چاہیے




فطرت کے مطابق، میں نے ابتدائی اسکول چھوڑ دیا (میں لوگوں کو بتانا پسند کرتا ہوں، مجھے برا لگتا ہے...)

ہاں یہ میرے لیے بہت گھٹیا لگتا ہے یہ میرے لیے بھی نہیں ہے۔

اور اس نے کیون کے ہمارے یونیورسٹی کے رابطے کے ذریعے ہمارے ساتھ رابطے میں آنے کے امکانات کو کم کر دیا۔

 میرا اندازہ ہے کہ مماثل سابق طلباء کی سویٹ شرٹس ہمارے مستقبل میں نہیں تھیں۔ اس لیے جلدی کریں اور ایک اور سال کے لیے جائیں اور کیون ایک نوزائیدہ ہے جو کسی وقت میں بڑی رقم کمانا چاہتا ہے۔ خزاں کے چاول کی فصل کافی منافع بخش ہے، اور تیزی، اگلی چیز جو میں جانتا ہوں، میرے والد (جو شمالی کیلیفورنیا میں چاول اگاتے ہیں!) خاندانی ٹریکٹر اور ریسٹروم کے لیے کام کرتے ہیں۔ بارٹ "آف سے"

(پریشان نہ ہوں، میں نے مقابلہ چھوڑنے کے لیے ووٹ دیا تھا جب میں اپنے والد کے لیے کام کر رہا تھا...)

لیکن بڑا مسئلہ...

میں شمالی کیلیفورنیا کی لڑکی تھی جو سان ڈیاگو چلی گئی تھی اور کیون جنوبی کیلیفورنیا کا لڑکا تھا جو شمالی کیلیفورنیا چلا گیا تھا۔ جغرافیہ، میرے دوست، ہماری طرف نہیں تھا. لیکن، خدا کی مرضی سے، میرے والدین معاون ثابت ہوتے ہیں اور ہفتے کے آخر میں کیون کو رات کے کھانے پر "صرف" مدعو کرتے ہیں، یہ جانتے ہوئے کہ میں SD سے ہوں گا۔ کیون اکثر اپنے والدین کے ساتھ ایک ہی سمت میں چلتا اور میری ایک پرانی تصویر دیکھتا اور ٹوائلٹ کی سب سے بڑی بیٹی میں خصوصی دلچسپی لیتا۔ (آخر، ٹھیک ہے؟) کیون نے مجھے کئی بار بتایا کہ اس کا معدہ گھبراہٹ اور مشتعل کے درمیان تھا، اور اس نے اعتراف کیا کہ مجھ سے ملنے کے بعد، میں نے سوچا کہ میں "خوبصورت" اور "اس کا" ہوں۔ میں لیگ سے مکمل طور پر باہر ہوں۔

(اس کے الفاظ، میرے نہیں)اس شام ہم نے بہت اچھی شام گزاری لیکن اگلے دن ہم اسپین چلے گئے۔ اس نے اگلے دن مجھے ای

تاہم، ٹھیک ایک سال بعد، میں نے جنوبی کیلیفورنیا میں اپنی ملازمت چھوڑ دی۔

کیون سپین سے واپس آیا اور اپنے والدین کے ساتھ رہنے لگا۔






مجھے رہنے کے لیے ایک جگہ کی ضرورت تھی اور کچھ لوگوں نے مجھے کیون کے خاندان سے پوچھنے کی ترغیب دی کہ کیا میں ان کے ساتھ رہ سکتا ہوں (چونکہ وہ بہت سے بے گھر لوگوں کی میزبانی کر سکتے ہیں) اور دیکھیں... ایک ساتھ رہنا: مجھے کریگ لسٹ ملی، یا شاندار عیسائی کے ساتھ رہنا خاندان اور ان کا پیارا بیٹا کون ہے جو میری عمر کا اور اکیلا ہے؟ میں جانتا ہوں... میں ایک جینئس ہوں۔ میں نے فیس بک پر مطلوبہ الفاظ پوسٹ کرنے کا فیصلہ کیا اور دیکھا کہ آیا اس کے والدین کے گھر میں کوئی جگہ خالی ہے۔

کیون، جسے میرا پیغام موصول ہوا، نے بعد میں مجھے بتایا کہ وہ یقین نہیں کر سکتا تھا کہ میں اسے اپنے ساتھ رہنے کے لیے کہہ رہا ہوں۔ اس نے اپنے والدین سے پوچھنے سے پہلے ہاں میں جواب دیا۔ جب اس نے میری دوست سے کہا کہ میں نے اسے اپنے ساتھ رہنے کو کہا ہے تو اس کے دوست نے جواب دیا، "کیا وہ پیاری ہے؟" اور اپنی بڑی مسکراہٹ کو چھپائے بغیر اس نے ہاں میں جواب دیا۔ اور یوں ہم روم میٹ بن گئے.....

واہ... کیا ہوا کافی دنوں سے، اب میں اس مقام پر پہنچ گیا ہوں... اب حصہ دوم میں


میں نے کالج میں اور کالج کے بعد کچھ لڑکوں سے ملاقات کی، لیکن مجھے کبھی احساس نہیں ہوا کہ میں اس لڑکے کے ساتھ اپنی زندگی گزارنے جا رہا ہوں۔


 لڑکے یا تو بہت زیادہ شخصیت (یا بہت زیادہ شخصیت) کے ساتھ بہت گرم تھے، یا وہ بہت اچھے اور مضحکہ خیز تھے، لیکن کیمسٹری کامل نہیں تھی۔ تاہم، مجھے یاد ہے کہ میں گھبرا گیا تھا۔ جس رات میں کاکس کے ساتھ اندر چلا گیا۔ میں صرف تصور کر سکتا تھا اور سوچ سکتا تھا کہ چیزیں کیسے زندہ رہیں گی اور کیون کو جانیں گی۔ یہ واضح تھا کہ میں اس کی طرف متوجہ تھا، لیکن وہ واقعی میں تھا۔ میں اسے نہیں جانتا تھا۔ تو ہاں، جب سے میں کیو کے گھر میں منتقل ہوا ہوں، میرے پسند کے کتے نے اس کے کھیل کو بڑھا دیا ہے۔ جب میں رات کا کھانا بنا رہا تھا یا وہ لیکر کا کھیل دیکھ رہا تھا تو ہم گپ شپ کرتے تھے۔


پھر ہم نے پیغام رسانی شروع کی۔


پھر ہم نے منصوبہ بندی کرنا، پیدل سفر کرنا، فلمیں دیکھنا، ساتھ کھیلنا وغیرہ شروع کر دیا۔


مجھے یاد ہے کہ میرے تمام دوست مجھ سے پوچھ رہے تھے کہ کیا ہو رہا ہے اور جب میں نے کہا، "اوہ، ہم صرف دوست ہیں" انہوں نے کہا، "اوہ، ہاں، ٹھیک ہے!" لیکن بات یہ تھی کہ میں نہیں جانتا تھا کہ کیون مجھے کیوں پسند کرتا ہے۔ عام طور پر میں لڑکوں کے اشارے پڑھنے میں بہت اچھا تھا لیکن پڑھ نہیں سکتا تھا۔ یہ پراسرار ہے۔ یہ پتہ چلتا ہے کہ Q کو مجھ سے پیار کرنے میں مشکل پیش آرہی تھی۔ اسے صرف ڈر تھا کہ اگر اس نے مجھے کچھ کہا اور میں نے جواب نہ دیا تو اس کے لیے ایک چھت کے نیچے رہنا مشکل ہو جائے گا۔ مجھے یاد ہے کہ جان بوجھ کر اس کے ساتھ چھیڑ چھاڑ کرنے کی کوشش کی گئی تھی تاکہ صرف ایک اشارہ حاصل کیا جا سکے (ہیلو!!!)۔


اور لڑکوں کے ساتھ دوسری تاریخوں پر جائیں تاکہ Q کو معلوم ہو کہ میں اسے ڈیٹ کرنا چاہتا ہوں! یہاں تک کہ ہم نے ایک ساتھ سالسا کی کلاس لی اور اس کے گھر والوں نے کہا، "کیا ہو رہا ہے، یہ لڑکا کون ہے... وہ لڑکیوں کے ساتھ ایسا نہیں کرتا... کیٹی، اس نے کیا" لیکن میں ابھی تک وہاں نہیں تھا۔ یقینی طور پر اس حقیقت کی وجہ سے کہ آدمی... میں وہاں 5 ماہ سے رہا ہوں اور اس نے کبھی کچھ نہیں کیا! مثلاً اس نے کبھی کچھ نہیں کہا۔ {ایسی چیز جو وہ کبھی نہیں رہ پائیں گے، ہاہاہا!} اسی سال میرے خاندان نے موسم گرما فرانس میں گزارا۔ کیون نے مجھے باقاعدگی سے ای میل کرنا شروع کر دیا جیسے "مجھے آپ کی یاد آتی ہے" یا "کاش آپ یہاں میرے ساتھ ہوتے۔"

اور احساس ہوا کہ ان ای میلز نے چپکے سے کہا کہ وہ مجھے پسند کرتا ہے!!!


{اور جواب میں، پیرس کے متعدد باشندوں نے مجھے پیرس میں میکڈونلڈز سے نیچے کودتے ہوئے دیکھا، جہاں مجھے مفت وائی فائی ملا!} جب میں فرانس سے گھر آیا تو میں بے چین اور پرجوش تھا۔ یقیناً کیف میں میرا دوسرا دن مجھ سے اس کے ساتھ پارک جانے کو کہا۔ اس نے میرا پسندیدہ کھانا پکایا اور ہم پکنک پر گئے۔ میں دیکھ سکتا تھا کہ وہ بہت گھبرایا ہوا تھا، لیکن اس نے دلیری سے مجھ سے پوچھا۔ اور میں نے کہا کہ انتظار نہ کریں کس کے لیے ٹھیک ہے، یہ وہ جگہ ہے جہاں سے حصہ 3 آتا ہے... آپ نے صحیح پڑھا۔ "آپ کیوں پوچھتے ہیں؟ ٹھیک ہے، اگرچہ میں جانتا تھا کہ میں کیون کی محبت میں سر اٹھا رہا ہوں، میں یہ بھی جانتا تھا کہ خدا نے مجھے ساری زندگی بیرون ملک کام کرنے نہیں کی، اور اس لیے ایک جوڑے کے طور پر بیرون ملک جانے کے بارے میں، کبھی اس کے بارے میں بات نہیں کی، نہیں، میں نہیں جانتا تھا کہ اس کا دل اس سلسلے میں کہاں ہے، اس رات اس نے مجھ سے پوچھا "میں نہیں رکا۔ اسے میں نے کہا، "چلو اس کے بارے میں سوچنے کے لیے چند ہفتے لگیں اور دعا کریں اور دیکھیں کہ خدا کہاں جا رہا ہے۔" اور ایک ہفتے میں ہمیں پتہ چلا کہ ہم کوشش کرنا چاہتے ہیں۔ میں ڈر گیا، لیکن اپنی ہچکچاہٹ کے باوجود،


ایک امن جو یقیناً ایمان کا ایک قدم تھا۔


لیکن میں ہمیشہ خوش ہوں کہ میں نے خدا پر بھروسہ کیا! تو آئیے آگے بڑھتے ہیں۔ کیون نے بہت سفر کیا، لیکن صرف خوشی کے لیے۔ ہم نے اس بارے میں بہت بات کی کہ بیرون ملک مل کر کام کرنا کیسا ہے۔ دوسرے مہینے جب ہم ملے، کینیا ایک مہینے کے لیے کام پر گیا، اور ہوائی اڈے پر کیون نے مجھے 26 خطوط دیے جو اس نے مجھے لکھے تھے، ہر دن کے لیے ایک۔ میں افریقہ میں ہر صبح روتا تھا جب میں ان خطوط کو کھولتا تھا کیونکہ میں محسوس کرتا تھا کہ کیون کے ذریعے، خدا مجھے بہت سے طریقوں سے حوصلہ دے رہا ہے۔ یہ خدا کے لیے کیو کے دل اور مشن کے لیے اس کے دل کو دیکھنے کا آغاز تھا۔

کیون اور میں نے پھر کم آمدنی والے تارکین وطن کے ساتھ محلوں کی خدمت شروع کی، اور جلد ہی پڑوس میں منتقل ہو گئے... "لڑکوں" کے گھر میں اور میں "لڑکیوں" کے گھر میں۔ ہم نے ٹین سینٹر میں مشہور ورکشاپس شروع کیں، ہمارا پسندیدہ کھانا اور کلچر وہ تھا جہاں ہم ہر ہفتے ایک ملک کا انتخاب کرتے اور بچوں کو اس ملک سے ثقافتی کھانے بنانے کا طریقہ سکھاتے تھے۔ کیون کو بچوں کے ساتھ دیکھ کر بہت اچھا لگا، اس نے انہیں کتنا گلے لگایا اور پیار کیا۔ جب آپ ڈیٹنگ کر رہے ہوں اور شادی کے لیے جا رہے ہوں، تو آپ کے ساتھ مل کر خدمت کرنا آپ کے رشتے کے لیے سب سے ناقابل یقین تجربہ ہو سکتا ہے!!


پھر Q نے نیپال میں ایک ماہ گزارنے کا فیصلہ کیا اور چند ماہ بعد ایک باسکٹ بال ٹیم کے ساتھ انڈونیشیا چلا گیا جو ڈیوٹی پر تھی۔ وہ لفظی طور پر انڈونیشیا کے لوگوں سے اس قدر محبت کر گیا کہ اس نے یونیورسٹی کی باسکٹ بال ٹیم کی کوچنگ کے لیے چھ ماہ تک وہاں واپس آنے کا فیصلہ کیا۔ میں خدا کی پکار کا جواب دینے کے Q کے فیصلے سے بہت خوش تھا۔ لیکن میری زندگی میں ایک وقت ایسا آیا جب مجھے اپنے مستقبل کے لیے خدا پر بھروسہ کرنا پڑا۔ اگرچہ کیون اور میرے والدین کی شادی کو 30 سال سے زیادہ ہو چکے ہیں، پھر بھی میں شادی کرنے سے ہچکچاتا ہوں۔ اپنی باقی زندگی ایک شخص کے ساتھ گزارنا آپ کے سر کو گھماؤ دینے کا ایک پاگل خیال ہوسکتا ہے۔ مجھے نہیں معلوم تھا کہ میں کیوں خوفزدہ تھا... میں کیون سے پیار کرتا تھا اور وہ مجھے پسند کرتا تھا، تو کیوں ہچکچاتے ہیں؟

جب کیون انڈونیشیا کے لیے روانہ ہوا، تو ہم نے وضاحت کے لیے چند ہفتوں تک بات نہ کرنے کا فیصلہ کیا۔ کیون کو وقت کی ضرورت نہیں تھی کیونکہ وہ جانتا تھا کہ وہ مجھ سے شادی کرنا چاہتا ہے، لیکن میں نے کیا۔ اور آپ جانتے ہیں، ان چند ہفتوں میں میں نے اس آدمی سے شادی کرنا بہت سکون بخش پایا۔ اور پہلی بار مجھے شادی کی کال محسوس ہوئی۔ میں جانتا ہوں کہ یہ پاگل لگتا ہے، لیکن میں شرط لگاتا ہوں کہ یہ خدا کی طرف سے ایک نعمت تھی۔ چنانچہ جب Q کرسمس کے موقع پر انڈونیشیا سے گھر آیا… اس نے مجھے پوری طرح حیران کردیا اور تجویز کیا (انتہائی مہاکاوی انداز میں!!!) آپ اس تجویز کے بارے میں یہاں پڑھ سکتے ہیں۔


اور اس طرح آپ اس کہانی کو دیکھیں، جب اس میں سب سے خوبصورت محبت کی کہانی شامل تھی، جو میری توقع سے بہت مختلف تھی۔ میں اپنے خوابوں کے آدمی سے اس وقت ملا جب اس کے والدین اوپر والے کمرے میں سو رہے تھے، اور 13 اگست 2011 کو، ہم نے شادی کی اور اب تک کے سفر کا بہترین حصہ شروع کیا... شادی! میں پیچھے مڑ کر دیکھتا ہوں اور اس کی دستکاری کے لیے صرف خدا کی تعریف کرتا ہوں۔ میں نے اپنی زندگی میں اس قدر خوبصورت، باصلاحیت، خدا ترس شخص کا تصور بھی نہیں کیا تھا۔ وہ سب سے زیادہ سرشار آدمی ہے جسے میں جانتا ہوں اور وہ مجھ سے اس سے زیادہ پیار کرتا ہے جس کا میں مستحق ہوں۔ میں پیچھے مڑ کر دیکھتا ہوں اور اس اداس موسم کو یاد کرتا ہوں جس نے مجھے حیرت میں ڈال دیا تھا کہ کیا میں کبھی کسی ایسے شخص سے ملوں گا جس کے بارے میں میں واقعی پاگل تھا اور وہ خدا سے پیار کرتے تھے اور مجھ سے اس قدر جذباتی محبت کرتے تھے۔ کرتا تھا اور میں کرتا تھا۔ تو جان لو کہ خدا کام کر رہا ہے کیونکہ میں اپنی زندگی میں ہر روز اس کا معجزہ دیکھتا ہوں!!


مجھے امید ہے کہ آج آپ کو حوصلہ ملے گا کہ ہمارا خدا ہمیں دیکھتا ہے اور ہمیں جانتا ہے۔ وہ ہماری گہری خواہشات اور خوابوں کے ساتھ بہت زیادہ مطابقت رکھتا ہے - حقیقت میں، اس نے ہمیں دیا ہے۔ تو آج ہی ناقابل یقین ترقی کریں کہ آپ کے پاس بہترین وکیل ہیں جو آپ کے لیے کام کر رہے ہیں :)


Post a Comment

0 Comments