>

جادو تھیلی

 

جادو تھیلی کی کہانی 

جادو تھیلی


ایک گاؤں میں سیرام نامی ایک سادھو رہتا تھا۔ وہ بہت اچھا آدمی تھا۔ اس نے ہمیشہ ان لوگوں کے ساتھ بھلائی کی جنہوں نے اس کے ساتھ برا سلوک کیا۔ وہ گاؤں کے کنارے ایک چھوٹی جھونپڑی میں رہتا تھا ، اس کے گھر آنے والے لوگوں کا بہت خیال رکھتا تھا ، دیکھ بھال کرتا تھا اور اچھا کھانا کھلایا کرتا تھا۔

گرمی کا دن تھا ، بہت گرمی ہو رہی تھی اور گرمی چل رہی تھی۔ ایک شخص دوپہر کے وقت کہیں جارہا تھا لیکن زیادہ گرمی اور گرمی کی وجہ سے وہ سیرام کی جھونپڑی کے باہر بے ہوش ہوگیا۔ جیسے ہی سیرام نے دیکھا کہ کوئی اس کی جھونپڑی کے باہر بے ہوشی میں پڑا ہے ، وہ فورا immediately اسے اندر لے گیا اور اس کی خدمت شروع کردی۔ اسے پانی دیا گیا ، ایک گیلے کپڑے کو اس کے سر اور ہوا پر لمبے عرصے تک ہاتھ کے پنکھے سے رکھا ، پھر اسے ہوش آیا۔


ہوش بحال ہونے پر اس شخص نے سیرام سے کہا کہ مجھے بہت بھوک لگی ہے ، براہ کرم مجھے کچھ کھانے کے ل give دیں۔ سائرم نے کہا ٹھیک ہے مجھے کچھ وقت دیں۔ کچھ ہی منٹوں میں ، سیرام نے کھانے کے لئے کچھ بہت عمدہ تازہ پکوان پیش کیے۔ اس نے کھانا جلدی سے کھا لیا اور فورا. ہی ڈش کھا گئی۔ وہ شخص چور تھا جو سنسان دیکھ کر سہ پہر چوری کرنے نکلا تھا۔ کھانا کھانے کے بعد ، چور حیران ہوا کہ سیرام نے اتنی جلدی کھانا کیسے تیار کیا ہے؟


اس نے سیرام سے پوچھا - مہاراج جی ، بتاؤ اتنے کم وقت میں آپ نے کھانا کیسے تیار کیا؟ سائرم نے چور کو بتایا کہ میرے پاس ایک معجزاتی پلیٹ ہے۔ اس پلیٹ کی مدد سے ، میں ایک لمحے میں جو بھی کھانا چاہتا ہوں کھانا بنا سکتا ہوں۔ چور نے حیرت سے پوچھا - کیا آپ مجھے وہ پلیٹ دکھا سکتے ہیں؟ میں یہ سب اپنی آنکھوں سے دیکھنا چاہتا ہوں۔ 

سائرام اندر گیا ، ایک پلیٹ لایا اور چور کے سامنے رکھ دیا اور کہا - مجھے کیلا چاہئے ہے۔ پلیٹ فورا. کیلے سے بھری ہوئی تھی۔ چور حیران ہوا اور اس کے دماغ میں پلیٹ کا لالچ پیدا ہوا۔ اس نے راہب سے پوچھا - جناب ، کیا میں آج رات تمہاری جھونپڑی میں رہ سکتا ہوں؟ راہب فورا. راضی ہوگیا۔ جب سادھو اچھی طرح سے سو رہا تھا ، چور نے پلیٹ اٹھا کر وہاں سے دنگ رہ گئی۔

پلیٹ چوری کرکے چور یہ سوچ رہا تھا کہ اب مجھے مزہ آ رہا ہے ، پلیٹ سے جو چاہے مانگوں گا۔ اس نے پلیٹ اپنے گھر میں رکھی اور پلیٹ سے کہا کہ میں ٹانگڈی کباب چاہتا ہوں۔ لیکن پلیٹ پر کچھ نہیں آیا۔ پھر اس نے کہا مجھے کریم چاہئے۔ پلیٹ ابھی بھی خالی تھی۔ چور نے کہا ، سیب لاؤ اور دے دو۔ پھر بھی پلیٹ پر کچھ نہیں آیا۔ کھانے کی اشیاء کے جو بھی نام تھے جو چور کو یاد تھے ، اس نے سارے الفاظ شامل کردیئے لیکن پلیٹ خالی ہی رہی۔


چور فورا. پلیٹ لے کر بھاگ گیا اور راہب کے پاس گیا اور کہا - مہاتما ، غلطی سے میں آپ کا برتن اپنے ساتھ لے گیا۔ معاف کیجئے گا ، اپنا برتن واپس لے لو۔ 


سائرم کو بالکل بھی غصہ نہیں تھا۔ صارم نے برتن لے کر اسی وقت برتن سے بہت ساری اچھhesی ڈشیں دینے کو کہا اور وہ فورا. ہی برتن میں آگیا۔


سیرام نے ایک بار پھر چور کو اچھا کھانا کھلایا۔ چور پھر حیران ہوا اور اپنے تجسس کو روک نہیں پایا۔ اس نے بابا سے پوچھا - مہاراج ، جب یہ برتن میرے ساتھ تھا ، اس نے کوئی کام نہیں کیا۔ میں نے اس سے بہت سے پکوان طلب کیے لیکن اس نے مجھے کچھ نہیں دیا۔ 

راہب نے کہا - بھائی دیکھو ، جب تک میں زندہ ہوں ، اس برتن کو کسی اور کے لئے استعمال نہیں کیا جاسکتا ، میری موت کے بعد ہی کوئی دوسرا اسے استعمال کر سکے گا۔ 

برتن کے معجزے کا راز حاصل کرنے کے بعد چور بہت خوش ہوا ، یہ سوچ کر کہ اب میں اس مہاتما کو ختم کروں گا اور برتن سے فائدہ اٹھاؤں گا۔

اگلے دن چور پھر راہب کے گھر آیا اور اس کے ساتھ گھر سے کھیر لایا۔ اس نے کہا - جناب آپ نے میری بہت خدمت کی ہے۔ دو بار کچھ حیرت انگیز طور پر مزیدار پکوانوں کی خدمت کی ، لہذا میں بھی آپ کی خدمت کرنا چاہتا ہوں۔ میں تمہارے لئے کھیر لایا ہوں۔ برائے مہربانی قبول کریں. راہب نے بلا کسی جھجک کے چور کی دی ہوئی کھا کھا اور چور کا شکریہ ادا کیا۔ بولا - آپ کی کھیر بہت لذیذ ہوگئی ہے۔ چور زہر میں ملا ہوا کھیر لایا تھا۔

کھیر کھانے کے بعد ، چور واپس اپنے گھر چلا گیا۔ رات کو ، وہ پھر سے راہب کی جھونپڑی میں واپس پلیٹ چوری کرنے آیا تھا۔ اسے یقین تھا کہ اب تک راہب کا سارا کام زہر سے ہو چکا ہوگا۔ جب چور پلیٹ کی طرف بڑھا تو اس نے کسی چیز سے ٹھوکر کھائی۔ آواز سنتے ہی سائرم نے آنکھیں کھولیں اور اٹھ کر چارپائی پر بیٹھ گیا۔ بولا - کون ہے بھائی؟ 

چور کی حیرت کی کوئی حد نہیں تھی۔ اس نے بڑی حیرت سے کہا - سر ، کیا آپ ابھی بھی زندہ ہیں 

راہب نے کہا - کیوں بھائی ، آپ کو یہ کیسے سوچا کہ میں زندہ نہیں ہوں؟ 


چور نے کہا۔ میں نے کھیر کو جو میں نے آپ کو دوپہر کو کھلایا تھا ، اس میں بہت سخت زہر ملا تھا۔ میں صرف یہ ہی سوچ رہا تھا کہ آپ زہر کے اثر کی وجہ سے فوت ہوگئے ہوں گے۔ 

بابا نے کہا - دیکھو بھائی ، میں لوگوں کی بے لوث خدمت کرتا ہوں اور میں بھی خدا کے ساتھ سچے عقیدت سے منترجاتا ہوں ، اور ساتھ ہی یوگا کا مشق بھی کرتا ہوں۔ اس لئے مجھے یہ خوشی ہے کہ زہر کتنا بھی مضبوط کیوں نہ ہو ، میں اسے آسانی سے ہضم کرسکتا ہوں۔ زہر کا مجھ پر کوئی اثر نہیں پڑے گا۔ 


چور مایوس ہوکر بولا - جناب ، میں آپ کو مار کر آپ کے برتن سے فائدہ اٹھانا چاہتا تھا ، لیکن میری یہ خواہش پوری نہیں ہوئی۔  


سنت نے کہا - بھئی ، میں اس میں کیا کرسکتا ہوں ، آپ کی قسمت اچھی نہیں ہے۔ مجھے بتائیں کہ اگر مجھے بھوک لگی ہے ، تو کیا میں کھانے کا بندوبست کروں؟ 


چور بہت شرمندہ ہوا ، بولا - سر ، میں آپ کو دھوکے سے مارنا چاہتا تھا لیکن پھر بھی آپ نے مجھ سے نفرت نہیں کی۔ اس کے برعکس ، آپ میرے ساتھ بہت اچھا سلوک کررہے ہیں۔ مجھے یہ بہت ہی عجیب لگ رہا ہے۔ 


راہب نے کہا - بھئی ، اس میں کیا عجیب بات ہے ، نیک کرنا میری عادت ہے ، برائی کرنا تمہاری عادت ہے۔ تم برائی کو روک نہیں سکتے ، میں اچھا کرنا چھوڑ نہیں سکتا۔ تم اپنی عادت سے بے بس ہو ، میں اپنی عادت سے بے بس ہوں۔


کہانی سے تعلیم: - اس کہانی سے واحد سبق حاصل ہوتا ہے کہ ہمارے حالات کچھ بھی ہوں ، ہمیں اپنی نیکی کا راستہ کبھی نہیں چھوڑنا چاہئے۔



Post a Comment

0 Comments